Przekładnia ślimakowa

Witam.

Czy ktoś mógłby odpłatnie wykonać z aluminium przekładnię ślimatową o średnicy ślimacznicy 50cm, grubości ślimacznicy 1cm. A może ktoś zna osobę lub zakład który mógłby taką przekładnie wykonać.

Prosze o odpowiedź.

Pozdrawiam.

Reply to
Piotr

średnicy

wybacz, ale jednostki Ci sie nie pomylily?

t>

Reply to
tomla

Nie chodzi mi o takich właśnie rozmiarach ślimacznice 0,5m, średnica ślimata to mniej niż 1cm.

Reply to
Piotr

Witam

"Piotr" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał:

Dla mojej firmy "dziwne" elementy do przekładni ślimakowych w ilościach jednostkowych zlecałem w firmie WIÓR.

P.P.H.U. WIÓR Solca Wielka 4

95-035 Ozorków tel. +48 42 7186573 fax: +48 42 7180304 e-mail: snipped-for-privacy@op.pl Może oni się podejmą. Rysunki i zlecenie mailem, wysyłka kurierem. Wcześniej oczywiście trzeba dogadać telefonicznie.

Pozdrawiam Marek Popów Latające RC

Reply to
Marek Popów