Przerobka stramera na bezszczotke - strona juz chodzi :-)

Moj nieszczsnik byl taki sam, zobacz

mowiac moz napiszsz obszernij jak go rozmontowales?

Pozdrawiam

Alex

Reply to
rcflight

Nie wiedziałem jak się do tego zabrać , ale postanowiłem naciąć aluminiową rolkę dremelem .Po chwili cięcia rolka tak się nagrzała że zaczęła się sama obracać (puścił klej) lekkie puknięcie i zeszła , ale oś nie chciała wyjść , nie było żadnego pierścienia i wymyśliłem że poszli na łatwiznę i też wkleili w łożyska . Podgrzałem lekko zapalniczką , puknąłem delikatnie i wyszło . I zobaczyłem 18 uzwojeń ??? Wojtek

Reply to
Wojtek- mawwo

Wojtku

Dziekuje za informacje. czy moge powyzszy opis zacytowac w dziale informacje na stronie zbierajacj know how do przerobek?

Alex

Reply to
rcflight

Czy można z czegoś wymontować magnesy neodynowe 5x5x1 w większej ilości i o wyrównanych parametrach. Ewentualnie, czy można gdzieś kupić taniej niż w Allegro.

Reply to
CezaryF

Z wymontowaniem to watpie. Ile kosztuja te magnsy na aalegor?

Alex

Reply to
rcflight

Nie ma sprawy , zresztą chcę się przyłączyć do projektu grupowego (maila wysłałem chyba ze dwa dni temu w załączniku były zdjęcia przed rozbiórką) Wojtek mawwo

Reply to
Wojtek- mawwo

Z glebin modelarni ...

C> Pozdrawiam. C> Czy można z czegoś wymontować magnesy neodynowe 5x5x1 w większej ilości i o C> wyrównanych parametrach. Ewentualnie, czy można gdzieś kupić taniej niż w C> Allegro.

Nie wiem jaka jest cena na allegro. Ale w firmie

Jedna sztuka kosztuje grosze. osobiscie jednak radze kontaktowac sie telefoniczne. Mailo prubowalem dwukrotnie i olali mnie w obu przypadkach. Ale polowa zainteresowanego swiatka modelraskiego tam kupuje i sobie chwala. Wiec i ja polecam.

MarCiu

Reply to
Marciu11 - Viper

Dziekuje za OK Przykro mi, ale nie mog nigdzie tego maila znalezc. badz tak mily i wyslij go na adres rcflight w domenie gmx.de

Pozdrawiam

Alex

Reply to
rcflight

CezaryF

Reply to
acfurmanek

Mysle ze informacja podana przez Marcina jest wystarczajaca do namierzenia 'wadliwej' aukcji :o))))) A tak OT to najbardziej mi sie podabala zdaje sie na Allegro aukcja roweru.... namalowanego na jezdni... :o)))))))))))))

Reply to
Arcimek

Chcesz roweru, proszę, oto rower. Tylko taki bardziej wyczynowy ;-)

Janusz Zukowski