[PWM lotnicze-plastik] projekty grupowe

26.08.03 11:01, Pavvel napisał :

Tego się trochę boję, ale z drugiej strony jest to jakiś dreszczyk emocji. :D

Może nie koniecznie dwie, ale raczej wybór spośród kilkunastu zgłoszeń. No bo dlaczego nie Zero? Albo Hellcat czy Hurricane?

Ta-152 właśnie na taki mini-projekt by pasował, chyba że po głosowaniu wyszło by Fw-190 i wtedy juz jako jedno duże można by to ciągnąć.

Może faktycznie głosowanko? Ale traktowane _tylko_ jako narzędzie wyboru "głównego" projektu, na coś "kalibru" Zera, Jaków, Messera czy Mustanga. Co oczywiście nie wyklucza innych mniejszych projektów rówloleglych.

Właśnie.. tu może być chwilowo problem. Obecnie mam wiecej pracy w pracy, poza tym doszło parę innych obowiązków i zostało troszkę mniej czasu na PWM i inne "prywatne" rzeczy które do tej pory udawało mi sie w robocie obrobić. Do tego lada moment rok akademicki startuje i zacznie się kociołek z pierwszorocznymi ;-). Dlatego raczej wolałbym pozostać przy koordynacji całości lotniczych-plastików przekazując niewątpliwy zaszczyt prowadzenia projektu komuś innemu.

Reply to
Witold Kozakiewicz

no tak, otatnie glosowania (i to oficjalne i te "na czarno";) ) byly mocno emocjonujace:)

Tyz dobze:)

To niech chlopaki poczekaja z miniprojektem na to, co sie wyklaruje z glosowanka:)

<ciach>

Dlatego raczej wolałbym pozostać

:D Biore:) Chyba ze Sean tego bedzie bardzo pragnal;)

Pzdr, Pavvel

Reply to
Pavvel

^^^^^ ^^^^^^^^^^ O własnie, właśnie :))

Lestat

Reply to
Piotr 'Lestat' Puchowski

Ha no i fajnie, cos konstruktywnego sie dzieje. Ja goraco popieram pomysl z Ta 152, projekcik ten z racji natury tego samolotu jest raczej maly, wiec moze byc i chyba nie bedzie kolidowal. P40 czy Mustang, mysle ze tu juz nie bede sie wypowiadal jako ze nie sa to konstrukcje z kregu moich zainteresowan, jednak P51 to moze ewentualnie jakiegos ciekawego dalbym rade ulepic. Ale to tak luzno i OT i na boku :-) Trzeci pomysl, dwustery, moze zawezic do dwusterow bojowych, tzn, zle sie wyrazam - maszyn bojowych przerobionych na dwustery ew fabrycznych opcji szkolnych uzywanych do szkolenia pilotow wojskowych. Tak eliminuje sie cala mase wszelakich dwusterow np sportowych. Co myslicie?

pozdrawiam KP

Taka dygresja mnie naszla, wszak B17 tez moznaby uznac za dwuster, bo ma dwa wolanty.... :-))

Reply to
Kuba Plewka

mysle ze co do Ta to w zasadzie sprawa juz ruszyla wiec czy pod patronatem oficjalnego projektu czy nie, i tak pojdzie. Moze po prostu (bo nie wyobrazam sobie aby kilkanascie osob lepilo na raz taki w sumie niszowy model jakim jest Ta 152 (w ktorejkolwiek wersji). Nie chce sie wypowiadac za reszte maczajacych w tym temacie palce kolegow, jednak moze po prostu taki maly projekt jakos zaznaczony na PWM. Jak juz pisalem jestem w stanie napisac kilka slow o historii i malowaniu tegoz samolotu. Nawet moze bardziej malowaniu, gdyz to interesuje mnie najbardziej. No rzecz jasna dwa Ta ktore chce wykonac. Tak to widze. Oczywiscie, projekt ooooogooolny w postaci FW 190 bylby dla mnie malym paradajsem ale tak patrzac obiektywnie, jest tyle wersji tego samolotu ze glowa mala... Nawet dzielac foki na krotkie (gwiazdowe) i dlugie pozostaje sporo. Pole do manewru olbrzymie. Tez mysl, ja jak sie domyslacie goraco popieram. Narazie zas sam Ta 152 jako cos malego, z wlasna strona i materialami w charakterze malego projektu albo podpiete pod duzy projekt (jako w sumie Fw

190) albo cos na boku obok Zero (tez bym nie narzekal) czy Mustanga (jak pisalem i tu moznaby cos ciekawego dla kazdego znalezc) lub innej popularnej i interesujacej konstrukcji.

Dodatkowo dalej za ciekawe uwazam te szkolne samoloty. Jakie wyczesane konwersje mozna sobie porobic!

KP

Reply to
Kuba Plewka

Bierz. Ja ostatnio mam czas tylko na okazyjne lurkanie na grupe i nic poza tym. SeanSki

Reply to
SeanSki

Ok. Podejrzewam, ze jeszcze wszelkie ustalenia przejda przez Witka, a jak sie juz wyklaruje temat, to ja juz sie zajme sprawa.

Pzdr, Pavvel

Reply to
nomail