PZL 37 Łoś

Witam szanowne grono :) Na imie mam Bartek, interesuje sie modelarstwem od dluzszego czasu, choc przyznam ze dopiero ostatnio odwazylem sie na pierwsze konstrukcje. Chcialbym zrobic model Łosia, w zwiazku z tym mam pytanie - czy posiadacie, lub wiecie gdzie mozna nabyc plany Łosia? Pozdrawiam Bartek

Reply to
Ghandi

chociazby tutaj:

pdud

:>

chyba nie o takie plany chodzilo ;P

Reply to
galwani

na allegro trzeba placic.... daj maila to ci za pare sekund wysle te plany za free :)

Reply to
Wiktor Janas

tylko ze te plany co ja mam są po rusku :(( ale na upartego mozna dac sobie rade... ewentualnie poprosic dziadka lub babcie o przetlumaczenie na bardziej ludzki jezyk ;P jakby co kontakt do mnie masz w wątku o HMS royal sovereign :)

Reply to
Wiktor Janas

tak? a o jakie, bo widocznie cos mi umknelo :) pzdr

Reply to
pdud

snipped-for-privacy@neostrada.pl napisał(a):

mi to plakat przypomina chociaz nie wpatrywalem sie dokladnie :))

a zalozyciel watku sie nie odzywa... a plany dla niego mam :)

Reply to
galwani

:) i pomyslec ze... to wlasnie ja wygralem :)

Reply to
bartek_uszacki

Witaj!

Wyslalem juz mailasa z yahoo.com, mam nadzieje ze dojdzie :) z ruskim nie problem :) kobitka co przychodzi sprzatac u mnie heheh wlasnie biegle wlada tym jezykiem wiec mysle ze przetlumaczy - w zamian wysle ci tlumaczenie :)

Reply to
bartek_uszacki