Radio

Pewnie pytanie przewija się z regularną regularnością ;) ale:

Jakie radio? Ma być dobre, uniwersalne (szybowce/deprony/aż do helikopterów) i żebym z niego za pół roku nie wyrósł? Powiedzmy spomiędzy tych: Futaba 9c czy JR 8103, czy JR 378. A może nie szaleć i 7kanałowe wystarczy? A może jednak zaszaleć i jakieś inne kupić(ale na Evo 9 mnie raczej nie stać)?

Mumin

Reply to
Michał Mierzwa

Futaba 9c, Radek

Reply to
Radek Pilski

Witam, Na twoim miejscu wybrałbym Futabę 9c.

Pozdrawiam, Darek

Reply to
DAREKRC

Radek Pilski pisze:

DAREKRC pisze:

:) no cóż, przy takiej jednomyślności chyba na taką się zdecyduję. To teraz trzeba powoli psychicznie-finansowo dojrzewać ;)

Dzięki! Mumin

Reply to
Michał Mierzwa

Zdecydowanie Multiplex! :-) Moze byc Profi MC 30XX

Pozdrawiam,

Szymon (zwolennik chodnikow :-D)

Reply to
Szymon_Shaggy

Ja polecam JR propo 3810/8103 - świetne radio..

Reply to
Przemo

Tylko ze Multiplex cienko stoi ze smiglowcami ;-( dopiero MC4000 ma porzadny program Heli a ja i tak z MC4000 przesiadlem sie na Futabe 9C bo poczciwy MPX nie wykozystuje mozliwosci nowych zyroskopow i governora ;-(

Adam Gałat Heli RC

Reply to
adamg

Juz nie do kupienia w Polsce ;-( z tego co wiem to juz bedzie problem z nabyciem bo japonczycy nie chca wysylac jej do Polski. Kto kupil wczesniej mial szczescie ja chcialem kupic 2 tyg temu i klapa musialem kupic Futabe a wolalbym JR'a Adam Gałat Heli RC

Reply to
adamg

A czy wiadomo Ci coś na temat przyczyn takiego zachowania ? Domyslam sie, ze piszac "japonczycy" masz na mysli jakas konkretna firme/sklep - jaką/i ?

Radek

Reply to
Radek Pilski

Z tego co mi sie udalo dowiedziec u Lurenta i w Wimarexie to jakis zawirowania celno-przepisowe (UE). Mi sie poprostu wydaje ze 20-30 sztuk to za mala ilosc aby chcieli zawracac sobie glowe no moze jakby zamowienie bylo na 100-200 sztuk ale kto to kupi w naszym kraju.'

Echhhh... znowu co dobre to nie u nas ;-(

Adam Gałat Heli RC

Reply to
adamg