Lataj─ůce zabawki....

Czy zaczynali┼Ťcie kiedy┼Ť swoj─ů przygod─Ö z modelarstwem od lataj─ůcych zabawek? Mam tu na my┼Ťli samoloty sterowane za pomoc─ů silnik├│w. Na stronie
podaj─ů, ┼╝e aparatura jest 2 kana┼éowa - proporcjonalna. Pocz─ůtkowo chcia┼éem zakupi─ç bardziej zaawansowan─ů - ale r├│wnie┼╝ zabawk─Ö z aparatur─ů 3 kana┼éow─ů i sterowaniem "klasycznym" a nie "silnikowym". Poniewa┼╝ nie ma jej w sklepach i szybko nie b─Ödzie wi─Öc ja mam wi─Öcej czasu na zastanowienie co mo┼╝e i lepiej. Jak czytam materia┼éy na temat modelarstwa to raczej w r─Ökach pocz─ůtkuj─ůcego czas posiadania modelu jest podobny jak czas utrzymania si─Ö na rodeo. Skoro model wcze┼Ťniej czy p├│┼╝niej sko┼äczy kraks─ů to mo┼╝e zaczyna─ç od najta┼äszego badziewia? Mo┼╝e w mi─Ödzyczasie nauczy┼ébym si─Ö "lata─ç" na czym┼Ť takim ( jak zd─ů┼╝e) a p├│┼╝niej m├│g┼ébym "przesia┼Ť─ç" si─Ö na co┼Ť lepszego?
http://miki.com.pl/show.php?parent $&id74
Add pictures here
Ôťľ

Chyba jednak przesadzasz z tym czytaniem. Proponuj─Ö w archiwum grupy (google.pl) poczyta─ç - to naprawd─Ö nie boli - wypowiedzi o zabawkach i o tym czy warto w nie inwestowa─ç na pocz─ůtku przygody z modelarstwem.
Add pictures here
Ôťľ