Radio mi przyszło :)

Od Niemca :)

Nówka sztuka nie śmigana

MC-12 oczywiście :D

Czemu nie MX ? wielu pewnie zapyta...

Bo mi się MX wyjatkowo nie podoba i względy estetyczne nie pozwoliłyby mi spokojnie go używać

cieszcie się moim szczęściem ;)

PMK

Reply to
PeKlesyk

Gratulacje! Znam to uczucie ! Jakiś czas tremu tez to przezywałem. Mi przyszedł RoyalEvo. Cieszyłem sie nim przez 15min.... następnie sie zawiesił :) Pozdrawiam mozzoMAŁPAwp.pl

Reply to
mozzo

mój jeszcze rozmarza

włącze go dopiero za czas jakiś

mam nadzieję, że działa ;)

PMK

Reply to
PeKlesyk

Gratuluję, wprawdzie mam MX12, ale nie będę mówił że źle wybrałeś ;))) Tak w ogóle to MX w rzeczywistości wygląda trochę lepiej niż na zdjęciach. Pozdrawiam. Marek

Reply to
mores3

czyżby w rzeczywistości było pozbawione tych srebrzeń ?

obiecuję, że jak wyjdzie czarne MX to zmienię radio :D

PMK

Reply to
PeKlesyk

He,he, aż tak dobrze to nie ma;)) Ale przynajmniej jest takie bardziej matowe, nie błyszczy się jak psu jaj..a. Kiedyś miałem FM414, jak później zmieniłem na Flasha5x to długo nie mogłem dojść do siebie i przyzwyczaić się do Hitecowego design'u. Ale czas goi rany..;)) Z nadajnikami jak z samochodami: człowiek cieszy sie jak kupuje, a potem jak sprzeda bez jakiejś wielkiej straty :)) Pozdrawiam. Marek

Reply to
mores3

tego się obawiam ;)

Aktualnie mam dwa nadajniki - prościutkiego acz czarnego jak noc Hiteca Neona i MC-12 właśnie

sądziłem, że sprzedam Neona po kupnie MC, ale po tym jak sie pobawiłem menu w MC to zdecydowałem że Neon zostaje, przynajmniej do chwili gdy nie bedę się gubił w menu nowego TX-a ;)

PMK

Reply to
PeKlesyk

Użytkownik PeKlesyk napisał:

nie no.. modelarz ma problem z przefasonowaniem radyjka? :) pozyczyc aerograf?

Reply to
AlexY

Użytkownik "PeKlesyk" snipped-for-privacy@interia.pl napisał w wiadomości news:dn3b0c$jra$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...

:) polecam do MC-12 zalozyc pakiet 3S1P li-ion od laptopa. Mam tak u siebie i mozna dluuuuuuuuuuugo uzywac :)

Gratulacje i udanej zabawy. (Jak bedziesz potrzebowal pomocy przy rozbudowie to odezwij sie) :)

Reply to
--==PEGAZ==--

z rozbudową to chyba sobie dam radę (chociaż 12 EUR za dwie małe maskowniczki do przełączników nieco odstrasza)

jeśli możesz, to powiedz mi co trzeba zrobić, żeby timer lotu startował z drągiem gazu od małego gazu - aktualnie piknięcie i start liczenia zaczyna się od połowy mocy

PMK

Reply to
PeKlesyk

Użytkownik "PeKlesyk" snipped-for-privacy@interia.pl napisał w wiadomości news:dncpj0$cml$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...

Właśnie przejrzałem radio i instrukcję i rzeczywiście ... Może brać tylko od środka ... ale można przyporządkować do jakiegokolwiek przełącznika np od mikserów itp ... Nie zwróciłem przedtem na to uwagi, bo nie używam zazwyczaj timera ... Jeśli potrzebujesz instrukcję po angielsku, to mam.

Reply to
--==PEGAZ==--

liczę, że znajdę jeszcze jakiś offset ;)

poza tym nie trzeba przyporządkowywać - zawsze można go puścić inc/dec

mam niemiecki oryginał i angielskiego PDF-a

strasznie skomplikowane to radio :(

a mogłem sobie kurrna kupić MC-10 ;)

PMK

Reply to
PeKlesyk

Piękne są przeważnie skomplikowane i wymagające... ;) Skomplikowanych i wymagających nie można kochać, gdy się ich chce używać... Czasem warto pokochać brzydkie... (i tak jak się je pokocha to są piękne)

Pozdrawiam, Wiesiek.

Reply to
Wiesiek