[RC] - kolejny update strony

Witam!

Moge wydawac sie dosyc monotonny z tymi moimi updatami, ale to nie moja wina, ze dobrze mi sie pisze i co chwila powstaje nowy artykul. Zapraszam wszystkich do lektury moich wypocin na temat techniki wypuszczania modeli. Tym razem obok praktyki takze troche teorii :D

Reply to
PJ

Noo - dobre, dobre - od razu sobie przypomniałem jak Mikki rzucał Twoim odrzutowcem w Pile :)))

PS. Twoja strona jest robiona wyraźnie pod 1024x768. Moje statystyki pokazują, że ponad 30% oglądających używa 800x600 - w tym moja skromna osoba :). I mało widać w tej środkowej ramce :(

Reply to
Piotr Konopka

Z glebin modelarni ...

P> Witam!

P> Moge wydawac sie dosyc monotonny z tymi moimi updatami, ale to nie moja P> wina, ze dobrze mi sie pisze i co chwila powstaje nowy artykul...

I chwala Ci za to. Strona jest bardzo dobra. Ja sam nie jedno z niej skorzystalem. A napewno milo na niej spozytkowalem czas. Wiech jeszcze raz chwala i pisz wiecej ;)

MarCiu

Reply to
Marciu11 - Viper

BARDZO CIEKAWA STRONKA, można nie niej dobrze wykorzystać czas, dowiedzieć się czegoś ciekawego. :> Czekam na następny update :D

Pozdrawiam Mariusz

Reply to
markozio

Ooo - to na razie mały procencik odwiedzających używa takiej :(

Utrzymywanie dwóch wersji faktycznie nie ma sensu...

Co prawda żaden ze mnie webmaster ale mam takie małe zboczenie - jestem fanem _prostych_ narzędzi (no wiecie - młotek rulez!) i zależy mi na tym, żeby strony działały i wyświetlaly się na wszystkim łącznie z internetowym zegarkiem CASIO i przeglądarką Netscape 4.0 ;)

Reply to
Piotr Konopka

PS.

Tak tylko marudzę - tak w ogóle zawartość strony mi się podoba... Po prostu na starość robi się ze mnie stary pierdoła.

Reply to
Piotr Konopka