[RC] - kolejny update strony

Witam!
Moge wydawac sie dosyc monotonny z tymi moimi updatami, ale to nie moja
wina, ze dobrze mi sie pisze i co chwila powstaje nowy artykul. Zapraszam
wszystkich do lektury moich wypocin na temat techniki wypuszczania modeli.
Tym razem obok praktyki takze troche teorii :D
Reply to
PJ
Noo - dobre, dobre - od razu sobie przypomniałem jak Mikki rzucał Twoim odrzutowcem w Pile :)))
PS. Twoja strona jest robiona wyraźnie pod 1024x768. Moje statystyki pokazują, że ponad 30% oglądających używa 800x600 - w tym moja skromna osoba :). I mało widać w tej środkowej ramce :(
Reply to
Piotr Konopka
Z glebin modelarni ...
P> Witam!
P> Moge wydawac sie dosyc monotonny z tymi moimi updatami, ale to nie moja P> wina, ze dobrze mi sie pisze i co chwila powstaje nowy artykul...
I chwala Ci za to. Strona jest bardzo dobra. Ja sam nie jedno z niej skorzystalem. A napewno milo na niej spozytkowalem czas. Wiech jeszcze raz chwala i pisz wiecej ;)
MarCiu
Reply to
Marciu11 - Viper
jest wyraznie napisane ze nawet nie 1024 x 768 ale nawet pod 1280x1024 :D Problem w tym ze aby zachowac przejrzysta nawigacje chcialem zrobic dwa niezalezne menu. Juz przygotowalem na dysku wersje tylko dwukolumnowa (niestety mniej czytelna i przyjazna) dla tych, ktorzy nie doswiadczyli przyjemnosci pracy w 1024 :D. Niestety strona powstaje recznie i juz teraz dodanie nowego artykulu wymaga modyfikacji 4 stron. Jezeli rozbuduje witrynke o mozliwosc wyboru rozdzielczosci bedzie to oznaczac dla mnie modyfikacje az 8 stron. :-(. Dlatego na razie czekam aby wyjasnic czy moge postawic php na serwerze. Jezeli tak to po pewnych bojach uruchomie byc moze jeszcze bardziej zaawansowane i przejrzyste menu. Na razie chodze na javascripcie...
Reply to
PJ
BARDZO CIEKAWA STRONKA, można nie niej dobrze wykorzystać czas, dowiedzieć się czegoś ciekawego. :> Czekam na następny update :D
Pozdrawiam Mariusz
Reply to
markozio
Ooo - to na razie mały procencik odwiedzających używa takiej :(
Utrzymywanie dwóch wersji faktycznie nie ma sensu...
Co prawda żaden ze mnie webmaster ale mam takie małe zboczenie - jestem fanem _prostych_ narzędzi (no wiecie - młotek rulez!) i zależy mi na tym, żeby strony działały i wyświetlaly się na wszystkim łącznie z internetowym zegarkiem CASIO i przeglądarką Netscape 4.0 ;)
Reply to
Piotr Konopka
PS.
Tak tylko marudzę - tak w ogóle zawartość strony mi się podoba... Po prostu na starość robi się ze mnie stary pierdoła.
Reply to
Piotr Konopka