[RC] Sanwa Rd 6000 Mode 1 i Mode 2

Witam,
Mam pytanie do uzytkownikow tego radia, jak czy wogole mozna zmienic w tym
nadajniku mode 1 na mode 2. Kupilem takie radio ale z prawym gazem a
przyzwyczailem sie do gazu w lewym dragu. Podobno zamiana nie jest taka prosta.
Czy ktoś juz tego probowal?? Jezeli tak to bede wdzieczny za wskazowke jak
ewentualnie gdzie (zaklad usługowy lub serwis) mozna takiej przerobki dokonac??
Pozdrawiam
Marcin
PS. Wiem ze bylo juz duzo postow na ten temat (przeszukalem Google) ale akurat
na temat tego radia nic nie znalazlem.
Reply to
troll