[RC] updejt strony, bylo: [rc] lotki jak wykonać

Witam.

Na stronie umiescilem krociutki artykul o "lotkach konstrukcyjnych - skorupowych". Z poprzedniej aktualizacji ostaly sie "Skrzydla na spoiwie polimerowym" i "Naprawa statecznika pionowego".

Kto jeszcze nie byl ten niech wpadnie i przeczyta. Zapraszam do lektury!

Reply to
PJ

Z glebin modelarni ...

P> Witam.

P> Na stronie umiescilem krociutki artykul o "lotkach konstrukcyjnych - P> skorupowych". ...

Niestety obrazek sie nie laduje. olecam to sprawdzic.

MarCiu

Reply to
Marciu11 - Viper

A ja jestem bardzo usatyswakcjonowany :) stronka bardzo rzeczowa i treściwa, a do tego piękny banner allegro.

PS skąd jest ten banerek ?

Reply to
Skazoo Bemowo ErCe

Użytkownik "Skazoo Bemowo ErCe" snipped-for-privacy@o2.pl napisał w wiadomości news:bvultu$819$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...

Banerek jest wlasnoreczny :-D GifConstructionSet RULEZ!!! Wszyscy modelarze proszeni sa o zasysanie obrazka:

o lotkach juz zaktualizowany. W pszyszlosci wiecej artykulow. Tzn w miare pojawiana sie pytan rzeczowych bede sie staral odpowiadac na nie w ten wlasnie sposob -> zwiezlym opisem na stronie. Kto wie, moze kiedys powstanie z tego jakis przewodnik po modelarstwie.

Reply to
PJ