Re: [RC] Kwarce - przestroga - >Art Hobby

Takie numery w Art Hobby to nic nowego.
Facet sprzedal mi Aparature Eclipse 7 z aku 700mAh. A zamowilem zestaw z
1100 mAh. Od tamtej pory nie kupilem tam nic i juz nic nie kupie.
Odradzam ten "sklep" wszystkim. Facet jest kanciarzem a takich trzeba
tepic!!!
Szkoda ze koszt przejazdu do Wa-wy przekracza wartosc pakietu...
pozdrawiam
Daniel
Reply to
tygrysek
Ja w ub. roku mialem podobny numer kupilem Flash z pakietem ktory po kilku dniach wyladowal na zlomie, nie nadawal sie nawet do latarki. Reklamacji nie pryzjeto.
Reply to
Robert
A spróbujcie reklamowac serwa... Na wstepie uslyszycie: "serwa?, przeciez na serwa nie ma gwarancji ...." --------------------------------- pozdrawiam Krzysztof Hilbrycht
khpmodel
Jak to nie ma?!!! ostatnio kupowałem i jeszcze przy mnie naklejal plakiecik na serwa. Ponadto żeby go nikt nie zrobił w konia to małym wiertełkiem nawiercał miesiąc i rok zakupu. A ile się przy tym naopowiiadał....
Reply to
DAREKRC
No jak nie ma gwarancji to jest rêkojmia.
U¿ytkownik "khpmodel" snipped-for-privacy@kartuzy.com.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:bk9hoj$49c$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...
Reply to
Ryszard B.
Wlasnie dlatego powinnismy wykorzystac potege internetu i publikowac takie fakty. Niech zadziala zdrowy rozsadek i dobor naturalny!!!
Pozdrawiam
Alex
Reply to
rcflight
Zgadzam się, firma nie przyjmuje żadnych słusznych reklamacji. U mnie w zestawie szybowca brakował statecznik. Nie chcieli przysłać brakującego elementu. Macie rację trzeba ukazywać nierzetelność firm.
Reply to
Andrzej z Poznania
To jest powod dlaczego nie lubie sprzedazy wysylkowej. Ja akurat mieszkam w Warszawie wiec jak kupowalem model w Art Hobby to pojechalem osobiscie, co pozwolilo mi uniknac problemow z kompletnoscia zestawu. Z drugiej strony musze zabrac glos w druga strone. Kiedys pisalem o tym, ze dwa kolejne regulatory (tam kupowane) okazaly sie wadliwe. Nie mialem zadnych problemow z reklamacja. Pierwszy od reki bez czekania na opinie rzeczoznawcy wymienilem na inny. Kiedy przyszedlem z reklamacja drugiego musialem juz poczekac na sprawdzenie (niecale 2tyg.) po czym bez problemu odebralem gotowke (bo w miedzyczasie Art Hobby mialo urlop i zeby nie czekac z lataniem kupilem gdzie indziej trzeci regler). Moze ta drastyczna rozbieznosc w podejsciu do klienta bierze sie ze sposobu zakupu? Jesli robi sie to osobiscie to nie ma problemu? Wasze negatywne opinie daja do myslenia, jednak ja bede tam dalej kupowal, dopoki sie nie natne jak przedmowcy ;) Pozdrawiam, Robert
Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski
Chyba masz racje ;)) Pozdrawiam, Robert
Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski
To chyba niezbyt ci sie udalo. Wytlumacz - po co rezygnowac ze sklepu, z ktorego jestesmy zadowoleni? Wtakim razie nie mozewsz korzystac z zadnych sklepow czy uslug, boz kazdy dostawca kiedys moze ci nawalic. Wiele osob na AH narzeka. Ja natomiast mam z AH wylacznie dobre doswiadczenia, laczenie z udzieleniem telefonicznych wskazowek dotyczacych budowy Ageny. Jak zmienialem usterzenie z V na krzyzowe, pan Dzik powiedzial ze oczywiscie chetnie mi sprzeda takie usterzenie, ale jak chce, to moge sobie odrysowac takie usterzenie i samemu zrobic z balsy (rozwiazanie 6 razy tansze) i jeszcze wreczyl mi papier i olowek. Bardzo lubie CSM - kupuje tam wiele drobiazgow i lubie pogadac z obsluga. Ale nie stac mnie na zakup tam np. serw - drozszych o 10-15% niz w AH czy odbiornikow - drozszych czasem i 40%.
Reply to
Krzysztof J. Choroszko
Fakt, ostatnio moj znajomy przymierza sie, do zakupu pierwszego modelu (chyba to bedzie Universal). W zwiazku z powyzszym robi od paru dni rozeznanie cenowe w elektro-mechanice i jak dotad wychodzi mu, ze najkorzystniej bedzie kupic w Art Hobby (nie weryfikowalem tego osobiscie). Pozdrawiam, Robert
Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski
Proponuję zweryfikować ceny telefonicznie ponieważ w internecie mają nieaktualne, tak np. było z serwami.
pozdrawiam,
DarekRC
Reply to
DAREKRC
Wytlumacz - po co rezygnowac ze sklepu, z
Po pierwsze jakie MY ja nie jestem zadowolony , owszem kazdemu sprzedawcy zdazaja sie wpadki, ale jesli sie powtarzaja to trzeba wyciagnac wnioski i jesli jest taka mozliwosc to podzielic sie tym z innymi , wtedy firma bedzie tracic klientów i zniknie z rynku , albo zacznie lepiej traktowac kupujacych.I oto chodzi.
Reply to
Robert
Liczba mnoga wynikala z konstrukcji zdania, a post Alexa byl skierowany do osoby zadowolonej z AH. Z drugiej strony kilka osob lubiacych zaoptrywac sie w AH znam. Co oczywiscie w zaden sposob nie zmienia znaczenia ewidentnych wpadek AH.
Reply to
Krzysztof J. Choroszko
O, w takim razie mozna sie k³óciæ. Nie pamietam dokladnie, ale jest jakis przepis, ktory nakazuje sprzedawcy sprzedac towar po cenie, jaka umiescil w ofercie. Niektorzy co bardziej dociekliwi, powoluja sie na taki przepis w supermarketach, ktore sa znane z oszukiwania klienta na zasadzie: cena na pó³ce "pomy³kowo" ni¿sza ni¿ w komputerze kasowym. Nie znam przypadku aby w takiej sytuacji klient nie wyegzekwowal swego. Chyba, ¿e na stronie ArtHobby jest wyra¼nie napisane, ¿e ceny s± orientacyjne i nie stanowi± oferty handlowej. Pozdrawiam, Robert
Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski
U¿ytkownik "Robert 'Heyoan' Gadomski" ...
Na to nie licz, nie tam !!!
Ale generalnie ceny na Hitecha zdecydowanie najlepsze "na mie¶cie".
Pozdrawiam,
Kaper

Kaper
Zaintrygowany informacjami w tym watku napisalem do Art Hobby z prosba o wyjasnienie sprawy i podanie aktualnych cen na podzespoly do Uniwersala, ktorym akurat interesuje sie znajomy. Otrzymalem w odpowiedzi ceny (akurat te, ktore mnie interesowaly nie odbiegaly od tych na stronie) wraz z informacja, ze na stronie napisano: "Ceny moga ulec zmianie w zwiazku ze zmianami kursu Euro lub USD". W tej sytuacji wszystko jest w porzadku.
Co do negocjacji cen to juz kiedys probowalem. Na to faktycznie nie ma co liczyc ;) Pozdrawiam, Robert
Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski
To czym Ty dziś latałeś? No chyba, ze w stolicy nie wieje, bo u mnie wietrzysko i cały dzień mam zły humor, bo nie mogłem polatać. :(
Pozdrówka PiotrP
Cytat miesiąca: "Jesli ktos jest glupi lub zle wychowany i nie jest od nas duzo wiekszy, to w sprawach waznych nalezy mu dac po mordzie w celu wyegzekwowania swoich praw (mozna uzyc sztachety - nalepiej z gwozdziem, zeby sie po plecach nie slizgala)." KOJOT
Reply to
PiotrP
U¿ytkownik "Robert 'Heyoan' Gadomski" ...
Nie, ¼le mnie zrozumia³e¶. Na negocjacjê cen (fakt, ¿e zakres zwykle w±ziutki) - mo¿esz liczyæ.
Natomiast na to, ¿e zadzia³a "przepis, ktory nakazuje sprzedawcy sprzedac towar po cenie, jaka umiescil w ofercie" - wg mnie nie masz szans.
Pozdrawiam wybitnie pogodnie (bo "¶wie¿o nalatany oporowo" :)
Kaper

Kaper
W stolicy byly dzis lepsze warunki niz w weekend, a ja siedzialem u klienta i patrzylem przez okno..... :-(
pozdrawiam
Alex
Reply to
rcflight