Re: [RC] Kwarce - przestroga - >Art Hobby

Takie numery w Art Hobby to nic nowego. Facet sprzedal mi Aparature Eclipse 7 z aku 700mAh. A zamowilem zestaw z

1100 mAh. Od tamtej pory nie kupilem tam nic i juz nic nie kupie. Odradzam ten "sklep" wszystkim. Facet jest kanciarzem a takich trzeba tepic!!! Szkoda ze koszt przejazdu do Wa-wy przekracza wartosc pakietu...

pozdrawiam Daniel

Reply to
tygrysek

Ja w ub. roku mialem podobny numer kupilem Flash z pakietem ktory po kilku dniach wyladowal na zlomie, nie nadawal sie nawet do latarki. Reklamacji nie pryzjeto.

Reply to
Robert

Jak to nie ma?!!! ostatnio kupowałem i jeszcze przy mnie naklejal plakiecik na serwa. Ponadto żeby go nikt nie zrobił w konia to małym wiertełkiem nawiercał miesiąc i rok zakupu. A ile się przy tym naopowiiadał....

Reply to
DAREKRC

Wlasnie dlatego powinnismy wykorzystac potege internetu i publikowac takie fakty. Niech zadziala zdrowy rozsadek i dobor naturalny!!!

Pozdrawiam

Alex

Reply to
rcflight

Zgadzam się, firma nie przyjmuje żadnych słusznych reklamacji. U mnie w zestawie szybowca brakował statecznik. Nie chcieli przysłać brakującego elementu. Macie rację trzeba ukazywać nierzetelność firm.

Reply to
Andrzej z Poznania
Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski

Chyba masz racje ;)) Pozdrawiam, Robert

Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski

snipped-for-privacy@WYTNIJTOgmx.com wrote: ......

To chyba niezbyt ci sie udalo. Wytlumacz - po co rezygnowac ze sklepu, z ktorego jestesmy zadowoleni? Wtakim razie nie mozewsz korzystac z zadnych sklepow czy uslug, boz kazdy dostawca kiedys moze ci nawalic. Wiele osob na AH narzeka. Ja natomiast mam z AH wylacznie dobre doswiadczenia, laczenie z udzieleniem telefonicznych wskazowek dotyczacych budowy Ageny. Jak zmienialem usterzenie z V na krzyzowe, pan Dzik powiedzial ze oczywiscie chetnie mi sprzeda takie usterzenie, ale jak chce, to moge sobie odrysowac takie usterzenie i samemu zrobic z balsy (rozwiazanie 6 razy tansze) i jeszcze wreczyl mi papier i olowek. Bardzo lubie CSM - kupuje tam wiele drobiazgow i lubie pogadac z obsluga. Ale nie stac mnie na zakup tam np. serw - drozszych o 10-15% niz w AH czy odbiornikow - drozszych czasem i 40%.

Reply to
Krzysztof J. Choroszko

Fakt, ostatnio moj znajomy przymierza sie, do zakupu pierwszego modelu (chyba to bedzie Universal). W zwiazku z powyzszym robi od paru dni rozeznanie cenowe w elektro-mechanice i jak dotad wychodzi mu, ze najkorzystniej bedzie kupic w Art Hobby (nie weryfikowalem tego osobiscie). Pozdrawiam, Robert

Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski

Proponuję zweryfikować ceny telefonicznie ponieważ w internecie mają nieaktualne, tak np. było z serwami.

pozdrawiam,

DarekRC

Reply to
DAREKRC

Robert wrote: ...

Liczba mnoga wynikala z konstrukcji zdania, a post Alexa byl skierowany do osoby zadowolonej z AH. Z drugiej strony kilka osob lubiacych zaoptrywac sie w AH znam. Co oczywiscie w zaden sposob nie zmienia znaczenia ewidentnych wpadek AH.

Reply to
Krzysztof J. Choroszko
Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski

Zaintrygowany informacjami w tym watku napisalem do Art Hobby z prosba o wyjasnienie sprawy i podanie aktualnych cen na podzespoly do Uniwersala, ktorym akurat interesuje sie znajomy. Otrzymalem w odpowiedzi ceny (akurat te, ktore mnie interesowaly nie odbiegaly od tych na stronie) wraz z informacja, ze na stronie napisano: "Ceny moga ulec zmianie w zwiazku ze zmianami kursu Euro lub USD". W tej sytuacji wszystko jest w porzadku.

Co do negocjacji cen to juz kiedys probowalem. Na to faktycznie nie ma co liczyc ;) Pozdrawiam, Robert

Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski

To czym Ty dziś latałeś? No chyba, ze w stolicy nie wieje, bo u mnie wietrzysko i cały dzień mam zły humor, bo nie mogłem polatać. :(

Pozdrówka PiotrP

Cytat miesiąca: "Jesli ktos jest glupi lub zle wychowany i nie jest od nas duzo wiekszy, to w sprawach waznych nalezy mu dac po mordzie w celu wyegzekwowania swoich praw (mozna uzyc sztachety - nalepiej z gwozdziem, zeby sie po plecach nie slizgala)." KOJOT

Reply to
PiotrP

W stolicy byly dzis lepsze warunki niz w weekend, a ja siedzialem u klienta i patrzylem przez okno..... :-(

pozdrawiam

Alex

Reply to
rcflight