Re: [RC szybowce] Mam pytanko (głównie do Piotra de)

A ja tylko polecę EWD Wage Graupnera - taką jak na mojej stronie w poradach - można ją zrobić samemu , albo kupić , Bez tego przyrządu nie wyobrażam sobie / już mam go / budowy modeli latających - U nas jeszcze nigdy nic nie glebneło podczas oblotu.
Reply to
Jerzy
Witaj Piotrze!
Chciałbym wyznaczyć SC w Firstcie poprzez programik na Twojej stronce. Mam dwa pytania: w moim szybowcu zastosować SC ze wspł. stabilności 16% (według tekstu na Twojej stronie)? Ta liczba obok to odległość od krawędzi natarcia przy kadłubie do SC, tak?
Jak oblatywałeś Firsta, to zmieniałeś kąt skrzydła czy statecznika?
Pozdrawiam, Szymon Bartuś
Reply to
Szymon