[RC] Szybowce V-tile

peTer wrote: ..... Jak wykonują to

Pojecia nie mam, jak to robia prawdziwi modelarze. Ja, zanim nie zrezygnowalem z usterzenia V (precz z tym wynalazkiem!), drukowalem sobie szblony w corelu, naklejalem je na depron i przy szablonach z depronu sklejalem V 105 stopni.

Reply to
Krzysztof J. Choroszko

Pojecia nie mam, jak to robia prawdziwi modelarze.

witam. Ja zrobiłbym tak. Dwa szablony ze sklejki o dobranym kącie.Umocowanie po obu stronach listewki i szlifowanie ,szlifowanie.Tez nie przepadam za tym rodzajem usterzenia. Paweł S.

Reply to
pawels13WYTNIJTO

A co z nim jest nie tak?

Reply to
PiotrP

nienawidze realizowac napedow V-tail na jednym serwie - tylko tyle

Reply to
Krzysztof J. Choroszko