Regulator

Mam pytanie, jak przeprogramować regulator silników bezszczotkowych (ja używam 4 li-poli) na zasilanie li-fe? Podobno coś się zmienia w ustawieniach odcięcia.
Wojtek

Sorry, ale wróżka ma wakacje ....
buwi
Chłopie jak nie masz nic mądrego do powiedzenia, to sobie daruj.

jakie pytanie taka odpowiedz...
bez szklanej kuli trudno zgadnac o jaki regulator chodzi...
WS
wrote:

jakie pytanie taka odpowiedz...
bez szklanej kuli trudno zgadnac o jaki regulator chodzi...
Racja. Wojtkowi - leniowi nie chciało się nawet spisać typu regulatora z naklejki. Przy takiej informacji, a raczej jej braku nikt mu nie pomoże, bo jak? Pozdrawiam Marek

Facet zna tylko jeden regulator i myśli, że wszyscy też tak mają.
Po prostu szanownych Panów nie wiecie o czym piszecie i o czym jest mowa, jesteście po prostu gadaczami grupowymi, nie ważne czy masz coś do powiedzenia czy nie. Zadalem to pytanie człowiekowi który jest modelarzem (w przeciwieństwie do was) i nie pytał jaki to regulator, tylko po prostu wytłumaczył jak to zrobić, bo jest pewien schemat. A były czasy kiedy na tej grupie byli modelarze. A nie grupa szczekaczy.
wrote:

: Zadalem to pytanie człowiekowi który jest modelarzem (w : przeciwieństwie do was) i nie pytał jaki to regulator, tylko po prostu : wytłumaczył jak to zrobić, :
Aaaa - to oprócz tego że modelarz to jeszcze jasnowidz - daj na niego namiary - może się przyda ...
buwi
Aaaa - to oprócz tego że modelarz to jeszcze jasnowidz - daj na niego namiary - może się przyda ...
buwi
Przestań sie chłopie dalej ośmieszać.
Nie mogę wyjść z podziwu ile to w Was Szanowni Koledzy jest jadu i złośliwości. Zgoda, Wojtek popełnił błąd, ale Wy wykazaliście 0 chęci żeby mu pomóc w rozwiązaniu problemu. Mądrali, cyników i bufonów mamy dość w polityce a tu chodzi o zwykłą ludzką życzliwość i chęć pomocy temu kto o to prosi. Ale widać to jest za trudne. Daliście odpowiedź dlaczego to forum umiera. Jacek

wiadomości : Nie mogę wyjść z podziwu ile to w Was Szanowni Koledzy jest jadu i : złośliwości. Zgoda, Wojtek popełnił błąd, ale Wy wykazaliście 0 chęci żeby mu : pomóc w rozwiązaniu problemu. Mądrali, cyników i bufonów mamy dość w polityce : a tu chodzi o zwykłą ludzką życzliwość i chęć pomocy temu kto o to prosi. Ale : widać to jest za trudne. Daliście odpowiedź dlaczego to forum umiera. : Jacek :
Ależ ja chciałem mu pomóc ale troszkę trudno pomóc nie wiedząc jaki regulator ma autor na myśli. Niektóre programuje się na napięcie odcięcia, inne na ilość i typ cel a inne jeszcze inaczej. Tak więc jak można na nieprecyzyjne pytanie odpowiedzieć właściwie?? Ta grupa umiera bo młodzież jest tak leniwa że nie chce się jej nawet sprawdzić i napisać DOKŁADNIE o co chodzi. Jakie pytanie - taka odpowiedz.
Szczerze życzliwie pozdrawiam,
buwi