serwa conrada - co są warte?

Witam, zastanawiam się nad zakupem serw conrada jako dwa razy tańszej alternatywy dla hitec-a. Czy Conrad es-03 i es-05 są alternatywą dla hs-81 i hs-55? Model,w którym mają zostać zastosowane to Multiplex Easy Glider electro. Piotr

Reply to
piojanWYTNIJTO

Użytkownik snipped-for-privacy@idea.net.pl> napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl...

czy sa dobre czy zle, zdania sa podzielone, ale co do tego czy sa alternatywa(dobra lub zla) , moge powiedziec, TAK SA! ;-D A tak juz na serio , to ja mam zamontowane w skrzydlach tego latadla

, wlasnie te serwa i spisuja sie na medal, gorzej troche z wlasciwosciami lotnymi modelu... ;-D

t>

Reply to
tomla

Witam mnie normalnie działają ale z 6 dwa padły Marek S

Reply to
Marek S

Użytkownik "Marek S" snipped-for-privacy@op.pl napisał w wiadomości news:e672te$13cv$ snipped-for-privacy@node3.news.atman.pl...

Ja mam 8 szt od dluzszego czasu i jak na razie pracuja bez zarzutu. Kilka twardszych ladowan skrzydelkiem, troche szalenstw z szybkim zagi, takze na razie spisuja sie calkiem niezle.

Reply to
-==PEGAZ==-