Sklep SINDAR

Mam pytanie. Co jest ze sklepem Sindar w Warszawie. Dzwonię na numer

022-620-10-09 i nikt nie odbiera. Zmienił się numer telefonu? A może jest chwilowo nieczynny (może urlop)? Dzięki za wszelkie informacje.
Reply to
robin1978

W artykule snipped-for-privacy@i42g2000cwa.googlegroups.com> snipped-for-privacy@o2.pl napisał(a):

O ile dobrze pamiętam to chodzi o sklep w podziemiach wokół Dworca Centralnego. Wczoraj widziałem tam nastoletniego sprzedawcę, który na pytanie o i"nowego Condora Revella w 72ójce" odpowiedział z dość przestraszoną miną, że tylko zastępuje, a szef będzie po 31.

KAcper

Reply to
Kacper Perschke