Odechciewa się precla !

Jestem pewnie jednym z wyjątków, używających precla poprzez www onetu. Ostatnio czytanie jego zostaje często uniemożliwione przez reklamy, zasłaniające pół ekranu i zmuszające do opuszczenia tego miejsca :( Niewiem czy odpowiedzialni za ten stan zdają sobie sprawę o antyreklamowym działaniu tego rodzaju reklam. Ja powoli czuję się przez takie działania zmuszony do przeniesienia się wyłącznie na forum PWM. Dobrze, że je mamy i dzięki jego autorom i moderatorom za to. Pozatym nasilenie spamu na mój adres onetowy zmusza mnie do zrezygnowania ze ściągania maili z tego konta. Jestem od dłuższego czasu aktywnam atyspamowcem i zdecydowanie reaguje na na przychodzący spam. Przynosi to niestety mizerne efekty. Kolegom znającym niemiecki polecam lekturę

oraz
Niestety widać na każdym kroku, że usenet stał się karmicielem wszelkiej masci spamerów. Proszę więc korespondencję do mnie kierować wyłącznie na adres podany na (w zabezpieczony przed spamerami) adres z mojej strony www.

Pozdrawiam serdecznie

Piotr

Piotrp_de

Cześć Piotrze,

niestety to fakt. Ja już przestałem czytać grupę przez Onet w pracy. A spróbuj poprzez

Tam na szczęście reklama nie przesłania ekranu.

Reply to
Marek 'mRqS' Szulen

witaj, o polskim spamie

pl.news.mordplik

Reply to
Piotrus

A tak przy okazji to podawanie strony powinno byc w sig-u, wiele osob traktuje takie podawianie jak spam, i osoby piszace tak posty trafiaja do kf-a.

Reply to
Piotrus

Użytkownik Marek 'mRqS' Szulen napisał:

A nie lepiej po prostu przez news.tpi.pl?

Reply to
A.Grodecki

Użytkownik "Piotrp_de" <piotrp snipped-for-privacy@WYTNIJTOpoczta.onet.pl> napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl...

moim zdaniem najwygodniej czyta się newsy przez przygotowane do tego oprogramowanie klienckie. Jest wiele dostępnych narzędzi typu czytnik news. Jeśli pracujesz na Windows, to wystarczy Outlook Express. Trzeba mieć tylko dostęp do serwera news. Ja np. korzystam z niemieckiego serwera News.CIS.DFN.DE. Dostęp do tego serwera jest bezpłatny. Więcej informacji na

Radek Pilski

Reply to
Radek Pilski

Co prawda nie wiem co to jest "sig" ale z tego co wiem podawanie linku do własnej NIEKOMERCYJNEJ strony nie jest nigdzie na świecie uznawane za spam. Chyba, że rozsyłam maile naganiając ludzi na moją stronę. Każdy może moje posty traktować wg. uznania z KF-em włącznie...

Niestety ta podana przez Ciebie informacja o polskim antyspamie jest w usenecie :-( Zobaczymy czy tam przez jakieś www trafię...

Pozdrawiam serdecznie

Piotr

Piotrp_de

Oczywiscie. Kolega przed-przedpisca lekko bredzi. Ale na zdrowie.

A wlasciwie... jedno z lepszych IMHO rozwiazan - zaloz sobie konto na

i korzystaj z wlasnego czytnika - mozilli najlepiej:D Konfigurujesz to tak, ze Twoj adres pozostanie taki jaki masz, a reklamy onetowskie bedziesz mogl mniec w czterech literach:D

Pzdr, Pavvel

Reply to
Pavvel

Przytaczam w całości bo do sposobu myślenia pragnę sie odnieść a nie do fragmentów. Otóż Szanowny Piotrze naturalnie możesz mieć kłopoty mając tak skonfigurowany kom. ale wystarczy poszukać serwera grup dyskusyjnych i odejśc od bramki onetowej. Nikt ci nie będzie wkładał w ten sposób żadnych spamów. Ja np. korzystam z solutions.news.pl i jest dobrze . Inni koleddzy korzystają z news.tpi.pl i tez jest dobrze. A teraz do rzeczy : Obecnośc na grupie dyskusyjnej takich ludzi jak Ty jest nie do przecenienia , gdyż możesz swym doświadczeniem służyć wielu doświadczonym, lekko zaawansowanym jak i zupełnym żółtodziobom. Tak traktując swą obecnośc na grupie / jednak/ bardzo szeroki dostęp różnych ludzi / wyłania się pewnego rodzaju misja , którą masz niestety , z racji posiadanej wiedzy do spełnienia. W czasach gdy jedynym źródłem wiedzy są praktycy, na praktykach leży obowiązek służenia innym , swą radą i pomocą i to możliwie w jaknajkrótszym czasie Jak już zauważyłem niżej , gdziś przy okazji poszukiwania modelu kol piotra p . pl.rec. jest bardziej dostępny i wygodniejszy niż forum i pewnie dlatego jednak pl.rec. się utrzyma. Także z racji przeglądu szerokiej tematyki informacji. Przecież sam wiesz,że wiele technik modelarskich jest ze sobą jakoś powiązana i każda informacja może być przydatna w innej dzidzinie modelarstwa - Wysoka specjalizacja tematów nie służy niestety popularyzacji . Owszem czyni dyskusję bardziej uporządkowaną, ale jest mniej komunikatywna / to oczywiśćie moje zdanie / . Gdzież by np. szukać Twego postu /tak ważnego / na forum ? w którym dziale ? i czy by sie go znalazło ? A jest to news ! na pierwszą stronę.No więc drogi Piotrze spojrzyj łaskawie na nas na preclu - pozdrawiam Jerzy

Reply to
Jerzy

Tak samo, jak ci, ktorzy daja takie swiatle rady :>

Tekst jest tekstem, bez znaczenia gdzie - czy w sigu, czy w tresci posta. Swoj podpis tez mozesz miec w sigu, lub za kazdym razem go pisac. Daruj sobie kolejna wojne. EOT. Pzdr, Pavvel

Reply to
Pavvel

list do kolegi Piotrusia zostaje odrzucony przez serwer - czyli Piotrusia nie ma - ale rady Piotrusia pozostaja

Reply to
Jerzy

Równie dobrze można też korzystać z serwera news.onet.pl i dowolnego czytnika newsów. Czytanie news przez www to wypaczenie sensu działania tego prostego i funkcjonalnego systemu.

Reply to
Piotr Konopka

cześć Andrzej zdecydowanie lepiej ale... wtedy gdy tak możesz. Ja tak czytam grupy w domu ale np w pracy nie mam innej możliwości jak przez www.

Reply to
Marek 'mRqS' Szulen

Korzystam z bardzo prostego, w moim przypadku spolszczonego, programu do obsługi grup dyskusyjnych jakim jest Forte Agent. Polecam, gdyż po ściągnięciu nowych wiadomości z danej grupy (stare są zachowywane) można spokojnie odpisać na posty, bez ograniczeń ilościowych istniejących w Onecie. Aby uniknąć spamu można wpisać fikcyjny adres e-mailowy (wymagany przez program). Można oczywiście śledzić wątki, zaznaczać jako przeczytane lub nie, dowolnie konfigurować meni i paski narzędzi, odpisywać zarówno na precla, jak i na adres wybranej osoby lub wszystkim wypowiadającym się w wątku. Program jest na tyle prosty, że radzi z nim sobie nawet taki analfabeta komputerowy jak ja. Podstawa, to wybór sprawnie działającego serwera grup - ja korzystam na ogół z news.internetia.pl. Co do Twojej obecności na pl.rec.modelarstwo to podobnie jak Jerzy uważam, że Twoje odejście byłoby stratą dla tej grupy i jej członków.

Reply to
PiotrP

SIG to podpis, najczęściej poprzedzony znakiem dwu myślników. Dzięki temu oznaczeniu niektóre czytniki (tak słyszałem) mogą automatycznie rozpoznawać SIG.

Reply to
PiotrP

Ke'dem guerfel PiotrP snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> ihn news: snipped-for-privacy@4ax.com: takh oblivyn ihn aa'kua pl.rec.modelarstwo

Mogą zarówno rozpoznawać, jak i wycinać przy odpowiedzi :o)

Reply to
Peter 'Mikolaj' Mikolajski

P> A wlasciwie... jedno z lepszych IMHO rozwiazan - zaloz sobie konto na P>

i korzystaj z wlasnego czytnika - mozilli najlepiej:D P> Konfigurujesz to tak, ze Twoj adres pozostanie taki jaki masz, a reklamy P> onetowskie bedziesz mogl mniec w czterech literach:D Ja właśnie stosuję ten sposób i w moim zdaniem jest to rozwiązanie idealne (dla mnie). Jako czytnik używam The Bat który dla mnie jest idealnym programem zarówno do poczty jak i do news'ów. Zresztą każdy porządny program pocztowy potrafi obsługiwać wątki.

Reply to
Teos

Szymon  :)

Wreszcie się doczekałem! Ale to miało inaczej wyglądać :D

Reply to
szymon.bartus

Ke'dem guerfel t snipped-for-privacy@poczta.onet.pl (Teos) ihn news: snipped-for-privacy@poczta.onet.pl: takh oblivyn ihn aa'kua pl.rec.modelarstwo

Tylko że w tej chwili nie jest zgodny z zasadami:

- chrzani znaki cytowania, dodając Ci do nich inicjały przedpiścy;

- numeruje ilość odpowiedzi (np. Re[2]:) robiąc bałagan w temacie;

Jak go dobrze skonfigurujesz, to będzie OK.

Reply to
Peter 'Mikolaj' Mikolajski

Piotrze, Polecam

- moim zdaniem najlepszy tego typu dostepny serwis (no moza poza Google ale tam sa duze opoznienia)

Kuba

Piotrp_de wrote:

Reply to
Jakub Mendys