[RC] P11c

Hi :-)

Użytkownik "PJ" <pjak_at snipped-for-privacy@wp.pl napisał w wiadomości news:bngs2k$19is$ snipped-for-privacy@foka.aster.pl...

O :-) To jest to - ja niestety żadnych planów nie mam, a nawet dostępu do skanera..

A może byśmy Panowie Modelarze RC zrobili sobie projekt grupowy "P.11c", na wzór redukcjonistów?!? Rozwiązanie byłoby na wiosnę... oczami wyobraźni widzę Zlot a na nim kilka

11 :-))

pozdrawiam, qrdl

Reply to
qrdl

Niestety P11 jest bardzo niewdziecznym samolotem. Nie chodzi o konstrukcje platow - bo skoro robia F4u to i w P11 mozna wygiac... Natomiast problemem jest przerazliwie krotki dziob - ktory jest koszmarem przy wywazaniu. Mozna zrobic bardzo lekka konstrukcje ale i tak w koncowym rozrachunku trzeba bedzie dowalic cos na dziob. Chociaz widzialem modele kombatow I16 Rata, to pewnie i tego mozna bedzie ozenic z powietrzem :)

Juz mi sie Corel grzeje i gotuje na przyjecie skanow :-D

Reply to
PJ

Użytkownik "PJ" <pjak_at snipped-for-privacy@wp.pl napisał w wiadomości news:bnh9av$1f0e$ snipped-for-privacy@foka.aster.pl...

To może coś innego zrobimy z naszych polskich konstrukcji? Można temat przedyskutować...

Pozdrawiam, qrdl

Reply to
qrdl

Jestem w trakcie budowy p11c od podstaw :))) 1:10 na silnik 400 lub brushless do 50 W. Z planami nie ma problemu. W necie leży trochę tego. Tak przy okazji mogę zdradzić że mój znajomy planuje konkurs prac na temat kpt. T. Opulskiego, polskiego lotnika II WŚ, który latał między innymi na p11c. Punktowane będą prace przedstawiające wszystko co miało związek z jego krewnym. Od scenek rodzajowych w stylu dioram po modele RC, scenki spotkań towarzyskich itp, pod warunkiem podania źródła informacji o związku danej pracy z kpt. Opulskim.

Reply to
Skazoo Bemowo ErCe

Witam. Jak najbardziej jestem za:) Od dluzszego czasu usiluje zdobyc plany jakiejs polskiej maszyny i zbudowac model w okresie zimowym niestety jak narazie z mizernym skutkiem:( Pozdrawiam

Reply to
Maciej Josse

Witam

Na stronie modelarstwo.org.pl w dziale Modele RC (porady artykuly - depromodele) w artykule Pana Hajduka

zdjecia P-11 z depronu moze ktos wie kto jest wlascicielem tego modelu? Moze to jest sposob na szybkie uzyskanie planow?

Pozdrawiam Darek

Reply to
DarekW

Hey

Swego czasu czytałem o nim, baa, nawet oglądałem filmiki z lotów/oblotów tego deproniaka na stronce Kapera (pozwolę sobie zareklamować ;-))

ale.... no w skrócie model nie był zbytnio lotny ;-)).

Tak więc qrdl'u drogi, odradzam P11...;-).

pozdrawiam

mikki

Reply to
mikki

Czesc W usa ktos zrobil nazsego P11 na plywakach i lata !!! Mam zdjecia w jakims czasopismie Pzdr Krzysiek

Reply to
koleszcz

W liście z wto, 28-10-2003, godz. 09:50, snipped-for-privacy@poczta.onet.pl pisze:

Widać że Polonia ma sentyment do tego samolotu i kasę na wyposażenie :-) Sam wiem o 2 modelach P11c budowanych przez polskich modelarzy w Kanadzie w Edmonton - skala 1/4 - benzyna 50 cm, Wiem również o podobnej wielkości modelu jedenastki zbudowanej również przez Polaka w Australii. Ze względu na krótką "mordę" jedenastki, jedynie w modelach tej wielkości można sensownie upakować wyposażenie. Jeżeli jesteście zainteresowani to mogę się podzielić zdjęciami modelu budowanego w Kanadzie.

Reply to
Tadeusz Jankowski

Cześć Kilka fotek budowanego w Kanadzie P11c mozna zobaczyć tutaj:

Teos

Proponuję zobaczyć ofertę planów na stronie

Facet zrobił model P 11c o rozpiętości 135 cm na silnik 6,5 cm3. Nr planów 1070, cena 10$ + koszty przesyłki. Poniżej pełny adres do planu P 11c.
Piotr.

Reply to
Piotr