Nie kupujcie tych Li-Ion-ek na Allegro...

Witam serdecznie.

Przestrzegam przed zakupem:

?item=34364250oraz
łem kilka takich akumulatorków jakiś czas temu do nadajnika i sprawdzają się w nim doskonale. Z ciekawości jednak postanowiłem sprawdzić wydajność. Okazało się, że to zwykłe niskoprądowe akumulatorki. Przy 2A napięcie spada poniżej 3V po mniej niż minucie, a przy próbie głębszego rozładowania przepala się bezpiecznik chemiczny, o którym sprzedający zapomniał wspomnieć. Można go na szczęście wywalić... Sprzedający nie reaguje na sugestie, iż rozpowszechnia nieprawdę w opisie aukcji, naciągając modelarzy.

Sebastian

Reply to
artmedia2WYTNIJTO

Witam ponownie.

To chyba latasz 150-tką? Albo jeszcze mniejszym? Ja mam w sumie 6 sztuk i ostatnio próbowałem z braku czegoś innego zrobić pakiet 2S3P do Pitts-a. Przy 7A

8minut pracy do 2,5V. Przy 5,5A (z opisu aukcji) napięcie spada do 2,5V niemal natychmiast. Tym po prostu nie da się latać. Dokonujesz cudu. Gratulacje.

Sebastian

Reply to
artmedia2WYTNIJTO

Zapomniałem dodać. Zainteresowanym chetnie prześlę rzeczywite charakterystyki najlepszego i nagorszego z tych 6 egzemplarzy...

Reply to
artmedia2WYTNIJTO

Czyli rozumiem ze te wykresy ktore podaje to nie sa prawdziwe ?

Co to za bezpiecznik i jak sie go wywala ?

Witam ponownie.

Wykresy są nieprawdziwe i to od razu widać. Nawet sam do tego nawiązuje...

Pod wyprowadzeniami jest plastikowa "obudowa, maskownica" nie wiem jak to nazwać. Trzeba ją wyciągnąć. Na wyprowadzeniu + (tym podłączonym do obudowy) jest taki bąbelek z przeźroczystego, żółtawego tworzywa. Trzeba go wyciąć. Jeśli tego nie zrobisz, to już przy 2A poboru po kilkudziesięciu sekundach na trwale odetnie zasilanie. Pomyśl co byłoby gdyby to się stało w czasie lotu... Jesli ktoś twierdzi, że na nich lata to musi pobierać mniej niż 2A na ogniwo. Nie wiem co to za model?

Reply to
artmedia2WYTNIJTO

Witam ponownie.

Co prawda nie jestem z Warszawy ale z ogromnym zainteresowaniem zobaczyłbym je w akcji. W jakich godzinach możemy się umówić. Często bywam w Warszawie i jeśli pasowałoby mi to bardzo chętnie wpadłbym ze wszystkimi swoimi 6-ma sztukami. Bo z moich 8A da się brać przez 10 sekund. (do 2V). Naładowane Pulsarem. Rozładowywane również. Przy ładowaniu biorą odpowiednio od 800 do 915mAh.

Sebastian

Reply to
artmedia2WYTNIJTO

Witam.

Mylisz się. To, że + jest na obudowie to oczywiste. Ale są też blaszki do lutowania... Na nich jest bezpiecznik jesli o to chodzi. Przy pomiarach + zapinam na obudowę a - na końcówkę minus. BEzpieczniki wywaliłem jak tylko padły (przy 2A). Odnoszę za to wrażenie, że jestes w jakiś sposób powiązany ze sprzedającym jeśli sam nim nie jesteś, bo w cuda nie wierzę a mam 6szt. tych aku.

Sebastian

Reply to
artmedia2WYTNIJTO

No to wszystko jasne;-))) Spaliłeś... Nie jesteś wiarygodny. Może ktoś inny kupił i chciałby się wypowiedzieć?

Reply to
artmedia2

Moze podaj od/do ilu sztuk jest sie wiarygodnym? Oszczedzisz czasu wiary niegodnym.

Pozdrawiam, Andrzej Kowalski

Reply to
Andrzej Kowalski

...niewiarygodnym... Od tylu ile kupiono. To łatwo każdy może sprawdzić. Jeśli ktoś wyjeżdża z

10-cioma to nie trzeba być cudotwórcą aby to zweryfikowac i między bajki włożyć. Ja jestem w stanie swoje zakupy udokumentować. Ktoś kto nie jest w stanie nie jest wiarygodny.

Sebastian

Reply to
artmedia2WYTNIJTO

No jakoś doczekać się nie mogę informacji kiedy, w jakich godzinach mógłbym wpaść? Zamiast tego otrzymujemy wymijającą odpowiedź na inny temat... Bardzo wiarygodne...

Sebastian

Reply to
artmedia2