Sky Lady - sładane śmigło

Witaj!
Jestem zupełnie zielony, daradzcie prosze,
Czy to śmigło nadaje się do SkyLady? Jutro model ma być u mnie dopiero, a
nie zamówiłem zapasowego i pewnie szybko je połamię...nada się ?
http://www.allegro.pl/item325056047_smiglo_do_samolotu_soaring_eagle_tw_738_739_742.html
dzięki ! pozdrawiam! Nix
Witam Oryginalne śmigło do Sky Lady dostaniesz w www.modelarnia.pl.

W komplet Sky Lady II który kupiłem wchodziło zapasowe śmigło.
Pozdrawiam,
Greg

Racja, ja też dostałem zapasowe z SL II - obawiam się jednak że długo całe nie będzie więc rozglądałam się za zapasowym.... Ponadto ten sam sprzedawca na allegro ma też aku -co prawda do innego modelu, ale chyba identyczne- 1100mAh/ 8,4V i chyba zakupię obie rzeczy...
Wracając do sprawy- śmigło wydaje się bardzo podobne wymiarowo...powinno zatem pasować ?
pzdr! Nix