strony o modelarstwie (sprzedam mechanizm różnicowy)

Byłbym bardzo wdzięczny gdyby ktoś olecił mi jakieś strony o modelarstwie i
sklepów z częściami (ślizgacze Samochody)
Reply to
Robert Romaniuk
Luknij na moją stronkę. Jest tam kilka linków dotyczących sybkich łódek
Reply to
Marek C
;-)))) Przypomina mi to dowcip o zydzie, ktory wykupil piec slow ogloszenia w gazecie(w skrocie): zmarla zona Salcia- napisal najpierw. Ale jak przemyslal sprawe to poprawil: zmarla zona Salcia (sprzedam rower). Oczywiscie bez podtekstow i antysemityzmu PZDR
Reply to
invalid unparseable