Tekpol, Coroplast - tworzywo ktorego nie ma.

Bardzo poszukuje takowego tworzywka (zreszta nie tylko ja...). Po naszemu nazywa sie tekpol. Nie wiem do czego pierwotnie bylo pomyslane ale mozna z niego zrobic rozne fajne latajace rzeczy. Gdyby ktos nie wiedzial jakie to tu:

jest duzo przykladow. Odwiedzilem juz wsyzstkie znane mi sklepy w Warszawie i nie znalazlem. Za informacje oddam pol krolestwa (o ile zostane krolem).

Pozdrawiam, Andrzej Kowalski

Reply to
Andrzej Kowalski

Witaj.

W Krakowie widziałem w Krakchemii na ul. Pilotów. Oprócz tego w sklepach dla plastyków mozna spotkać takie ogromne teczki na plakaty - zrobine z czarnego tekpolu - może spróbować iść za śladem takich teczek i w ten sposób namierzyć ich producenta, a od tego albo odkupić kilka arkuszy, albo przynajmniej uzyskać informację na temat dostawcy, a ten powinien bez problemu sprzedać - kwestia wielkosci zamówienia.

Pozdrawiam Paweł

Reply to
timochenko

rozmyslalem nad obejsciem wszystkich sklepow papierniczo-biurowych... Chemia mi do glowy nie chciala przyjsc. Zatem jutro z rana zadzwonie (a moze i pojade) i zdam relacje z rekonesansu. Na stronie internetowej dwa razy uzyli slowa tekpol wiec nadzieje sa duze.

Ano ;-)

Pozdrawiam, Andrzej Kowalski

Reply to
Andrzej Kowalski

Czolem,

Ja calkiem niedawno kupowalem przy Powazkowskiej w W-wie (na wysokosci budynku Ciech). Do wyboru - do koloru.

Reply to
Wojciech Komorniczak

Witam!!!

Częściej u nas spotyka się pod nazwą "polipropylen kanalikowy". Ostatnio widziałem w "Plastic Group" na ul.Kolumba 40. tel 575 08 00 To jest na Okęciu od strony Al.Krakowskiej. >

pozdrawiam

Andrzej Antosiewicz (antosiek)

Reply to
Andrzej Antosiewicz (antosiek

Witaj

W Twoim liście datowanym 5 sierpnia 2004 (06:41:20) można przeczytać:

MC> Witam !!! MC> A czy może wie kto¶ gdzie to można dostać w Poznaniu i w jakich jest MC> arkuszach (wymiary) ?

Ja kupowałem w Tuplex'ie

oddziały w całej Polsce i nie tylko. Tu masz ceny, wymiary itd:

Teos