twicell 750 [opinia]

Witam
Moje pytanie dotyczy opinii nt ogniw takich jak w temacie. Prosze nie
wieszac na mnie psow, ale ni jak nie moglem znalezc zadnych charakterystyk.
Interesuje mnie wydolnosc pradowa [Imax szczegolnie], zywotnosc [tak pi razy
oko] i jakosc tych dostepnych na allegro. Cena niezwykle kuszaca i
zastanawiam sie czy takie akkusy moglyby byc alternatywnym zrodlem zasilania
dla przerobek 3F z CD bioracych max ok 5A.
pozdrawiam serdecznie
bronek
Reply to
bronek
Cze¶æ! nie wiem jak innych, ale moje zdanie na temat tych accu jest bardzo pozytywne. Kupi³em w³a¶nie te z Allegro. Kobieta pracuje w firmie w której kupili kiedy¶ chyba 2 ty¶ tych accu do jakich¶ telefonów bezprzewodowych, a ¿e zmienili bran¿e to szef nakaza³ siê ich wszystkich pozbyæ, st±d ta cena :P Je¶li chodzi o wydajno¶æ pr±dow± to do max 5A nie ma problemu. Powy¿ej zaczynaj± siê ju¿ schody. Ja od ponad roku u¿ywam ich do slow flyerka z napêdem Mig 280 racing + przek³adnia 4:1 Ca³o¶æ ci±gnie w³a¶nie ok 5A, ci±g statyczny ok 300 gram, i po tej ca³ej eksploatacji na pakiecie 8 celowym straci³em ok. 70 mA pojemno¶ci, a na drugim 7 celowym 100 mA. Wed³ug mnie nie jest ¼le ;)
Pozdrawiam! Tomek
Reply to
Vex
haha przekonales mnie polowicznie polowicznie, bo w polowie przekonales mnie Ty, a w polowie cena tych akkusow teraz tylko musze zrobic jakis bl CD, ktory nie przekroczy mi tych 5A i da jednoczesnie przyzwoite osiagi pozdro bronek
Reply to
bronek
charakterystyk.
800 mAh
nie znalaz³em :(
wszyscy moi znajomi chwal± - nawet bardzo stare "daj±" bardzo dobrze
najlepsza cena jak± znalaz³em to
zastanowi³bym siê jeszcze nad
KAN-ów
(du¿y plik!)
nie mam co prawda nic wspólnego z Batimexem ani z Ew± od Twicelli, ale uzna³em za stosowne oznaczyc tytu³ [spam]-em
PMK
Reply to
PeKlesyk
Wow! Dzieki za linki super cena na kany. A tak poza tematem. Macie jakies propozycje co do przerobek z cd tak zeby ciagnely przyzwoicie, a jednoczesnie nie braly wiecej niz 5A dla 8 ogniw. Smiglo pewnie 6x3 lub zblizone. model w jakim to ma latac:
zalozenia jest to predkosciowy model pod 4setke ja chce go wykonac lzej i tym samym "zwolnic" go nieco pozdrawiam bronek
Reply to
bronek
Witam, moim zdaniem są to bardzo dobre ogniwa (szczególnie w cenie z Allegro) - natomiast do zastosowania j.w. troche za słabe. Przy takim poborze prądu i obciązeniu w postaci silnika 3F zywotność pakietu to kilkadziesiąt cykli - potem zauważalnie spada wydajnośc prądowa (sprawdzone). Trzeba sobie zdawać sprawę, że silniki 3F mają znacznie większe wymagania co do źródeł zasilania niż szczotkowe. Natomiast do napędu 280 z przekładnią będzie to bardzo dobre zasilanie. Pozdrawiam - WS
Reply to
invalid unparseable
Biorac pod uwage: wszystkie Wasze odpowiedzi tu na prm + maile + niezwykle korzystna cene, zrobilem maly bilans, z ktorego wyszlo, ze zakupie 2-3 pakiety po 8szt tych cell ;D dziekuje serdecznie za pomoc [teraz jeszcze musze tylko stworzyc CD, ktory bedzie charakteryzowal sie malym poborem pradu,a jednoczesnie w miare przyzwoitymi osiagami-dobrze by bylo jakby mial osiagi zblizone do 4setki lub choc troche przewyzszajace 280 ;) pozdrawiam bronek
Reply to
bronek
Polecam
taki jeden silniczek, niestety z powodu braku wolnego regla nie mam go jak przetestowaæ, ale wykonanie i cena bardzo dobre :)
Tomek
Reply to
Vex
Widzialem juz ten silniczek. Faktycznie wyglada przyzwoicie, osiagi tez zadowalajace, ale cena ihmo nie adekwatna do takiego silniczka [tymbardziej,ze jest na panewkach...]. Chyba wole sobie jednak sam przewinac jakiegos CeDeka-oprocz zaoszczedzonych paru groszy dochodzi jeszcze satysfakcja z wykonania czegos co dziala ;P pozdrawiam bronek
Reply to
bronek