Uchwyt do wierteł - miniwiertarka

Witam

Mam taką standardową miniwiertarkę/szlifierkę. Taki pseudo dremel firmy BUDGET (to samo co powerbosch itp).

Czy można do tego dokupić taki miniaturowy uchwyt do wierteł ale o pełnym zakresie między 0 a jakieś 4mm?

Może macie doświadczenia z jakimiś przeróbkami?

Reply to
Shreek

Z glebin modelarni ...

S> Witam

S> Mam taką standardową miniwiertarkę/szlifierkę. S> Taki pseudo dremel firmy BUDGET (to samo co powerbosch itp).

S> Czy można do tego dokupić taki miniaturowy uchwyt do wierteł ale o pełnym S> zakresie między 0 a jakieś 4mm?

S> Może macie doświadczenia z jakimiś przeróbkami?

Polecam przejzec dzial "NARZEDZIA" w modelarstwie na Allegro. Nie wiem jak bedzie z zakrestem do 4mm Ale od 0 to 3 mm sa dostepne glowiczki PROXXON'a. mam takowa w swoim ala'dramelu i spisuje sie znakomicie. Radze w razie czego przed zakupem dogadac sie o gwint, podobno zdazaja sie inne. Ale niby 90% dostemego sprzetu to zykly gwint M8.

MarCiu

Reply to
Marciu11 - Viper

Użytkownik "Marciu11 - Viper" snipped-for-privacy@o2.pl napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@o2.pl...

Znalazłem. Tylko niby jest M8 ale jeszcze skok trzebaby sprawdzić.

Reply to
Shreek