Urlop z dziećmi i modelem

Witajcie Bacowie! Niespodziewanie dostałem urlop na początku lipca i muszę szybko zdecydować gdzie go spędzić i stąd szybkie pytanie: Możecie polecić fajne miejsce (preferowana Polska albo Słowacja) gdzie znajdę jakieś atrakcje dla dzieci i miejsce do polatania modelem - mogę wziąć szybowce albo spalinowce. Znam stronę PiotraP

(dziękuję Piotrze), ale chętnie posłucham Waszych innych pomysłów? Pozdrawiam RobertP

Reply to
cavok

Tylicz k/Krynicy ale raczej szybowce Nowy Targ lotnisko-spalinówki i szybowce; w zasięgu wzroku Czarna Góra-szybowce Hontiańskie Nemce Czechy lotnisko z pasem dla modeli. Droga z Cieszyna na Pragę

Reply to
Roh

Koledzy!

Dziękuję za Wasze sugestie, zapiszę sobie i przy okazji rodzinnych wędrówek będę je odwiedzał. Jeśli ktoś ma jeszcze jakieś pomysły, to piszcie proszę.

Marzy mi znalezienie jakiejś agroturystyki/kwatery/chaty prowadzonej przez modelarza, z dostępnym warsztacikiem (na wypadek kraksy albo deszczu) i sklepikiem modelarskim w rozsądnej odległości, gdzie możnaby się spotkać, młodsze dzieci zamknąć w piaskownicy, starsze wysłać na rower, łódki albo basen, polatać w pobliżu, poznać podobnie nawiedzonych... Jak czegoś takiego nie znajdę to sam zrobię na emeryturze, wtedy Was zaproszę.

To powinno być zachodnie zbocze niedaleko jeziora/rzeczki/stawu (wodnosamoloty) Tylko tak patrząc na mapy i w pracy przez okno, obawiam się że chyba łatwiej (taniej?) takie urocze i odludne miejsce będzie znaleźć na Słowacji. A zanim dożyję emerytury, może na Ukrainie?

Pozdrawiam

Robert

Reply to
cavok

Ależ nic podobnego! Takie rzeczy to w sferze .....marzeń

Reply to
Roh

Cavok napisał:

Piotrp.de wspomniał: Bezmiechowa i gościnny dom Haliny i Cezarego Zdrójkowskich jest z pewnością godną alternatywą - szczególnie jak wieje, dla miłośników modeli szybowców.

Podsyłam więc link do strony gospodarstwa "Skrzydła":

Pozdrawim, Piotr_O.

Reply to
Piotr_O.

Użytkownik "cavok" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:f4v5bv$cib$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

Vitanowa na Słowacji ma ładne zbocza po obu stronach drogi, zawsze na którymś wiatr wieje w tą stronę co trzeba, pokoje z łazienkami w cenie około

20zł od osoby, miejscowość kilka kilometrów od granicy w Chochołowie, dalej za Vitanovą są Oravice, znane miejsce z kąpielami leczniczymi i Aquapark, w Oravicach jedno potężne zbocze na którym jest wyciąg narciarski, ale wydaje mi się że na nim są niekorzystne wiatry. Latających ludzi tam nie widziałem ale teren się nadaje. Piotr
Reply to
Piotr Pitucha

Znam Vitanowa na Słowacji ma ładne zbocza po obu stronach drogi, zawsze na

a jadąc dalej przez Słowację - Donovaly, najlepsze zbocza do latania, samochód zostawiasz na parkingu i wyjeżdżasz kolejką na górę.

pozdrawiam Arek

Reply to
arek

Zbocza rewelacja na Donovalach ale latać to juz raczej trzeba umieć. Okolica przepiękna. Słynne lotnisko z IIWŚ w górach . Widoki piękne ,ceny nie mniej , sporo niedźwiedzi w lasach .

Reply to
Roh

Witajcie,

Pogoda byla taka sobie, wiec pojechalismy na chwile w Suwalskie. Niemniej zapisalem wszystkie Wasze propozycje i przy pierwszej okazji ruszymy na poludnie. Dziekuje serdecznie i pozdrawiam

Robert

Reply to
cavok