Wtyczki JR Hitec

Czy kto¶ zna dok³adn± specyfikacjê tego systemu?
Gdzie mo¿na je kupiæ hurtowo (mêskie i ¿eñskie) np na kilogramy albo powy¿ej
100szt?
Kto je produkuje?
pw
Reply to
pw
czesc. nie wiem czy dobrze cie rozumie ale meskie to normalne goldpiny do kupienia w kazdym sklpie elektronicznym. gorzej z wtyczkami. nawet jak na allegro sprzedaja to pisze ze trzeba sobie nozykiem lub pilnikiem "stuningowac". takie tez kuisz w kazdym sklepie elektronicznym
pozdro slawek
U¿ytkownik "pw" snipped-for-privacy@kr.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:eglv7l$jdm$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...
Reply to
sk
Niestety mêskie to nie s± normalne golpiny ze sklepu elektronicznego: nie maj± ¶ciêcia i s± grubsze. ¯eñskich nie da siê kupiæ nawet podobnych do JR'a/Hitec'a
Skrobanie no¿ykiem to dobre dla marchewki. Pozatym w niektóre gniazda nie da siê ich w³o¿yc bez stosowania "przemocy".
Tutaj masz link i je¶li chcesz u hurcie to sie zapytaj. Z tego co wiem parê sklepów zaopatruje siê tutaj.
?d=produkt&id=1125 Pozdro Jerzy
Reply to
Jerzy Laskowski