[┼╝agle][RC] winda homemade - wy┼é─ůczniki kra┼äcowe

witam staram si─Ö zbudowa─ç sobie wind─Ö do modelu ┼╝aglowego silnik z przek┼éadni─ů jest, prze┼é─ůcznik do zmiany kierunku obrot├│w
jest...tyle ┼╝e nie mam poj─Öcia jak po┼é─ůczy─ç z tym wy┼é─ůczniki kra┼äcowe coby mi ta cala maszyneria nie wci─ůgn─Ö┼éa ┼╝agla pod pok┼éad ;-) b─Öd─Ö bardzo wdzi─Öczny za jaki┼Ť schemat jak to ma by─ç zmontowane ( elektryczne, bo mechanicznie wiadomo - np. d┼éuga ┼Ťruba, przy jej ko┼äcach wy┼éaczniki....etc. )
pozdr.
Add pictures here
Ôťľ

Cze┼Ť─ç, powiedz najpierw jak ten silnik z przek┼éadni─ů chcesz pod┼é─ůczy─ç do odbiornika RC ???
Pozdrawiam Andre
Add pictures here
Ôťľ

nie mam zamiaru pod┼é─ůcza─ç go do odbiormika prze┼é─ůcznikiem do zmiany biegun├│w sterowa─ç bedzie serwo
pozdr.
Add pictures here
Ôťľ

a silnik bedzie zasilany z osobnego akumulatora
Add pictures here
Ôťľ

Nieaktualne :-) już działa :-)
Add pictures here