Zak?ócenia z w aparaturze na 27Mhz pomocy.

Witam
Mam nadajnik multiplex Delta star i odbiornik Acoms Ar 201 czy jakos
tak. Jezdzily wczesniej w moim modelu plastikowym i było wszystko git.
Zsięg duży i bez zakłóceń. Jednak odrestaurowałem mojego Sand
Scorchera (dla niewtajemniczonych stara konstrukcja Tamiyi (bardo
udana)) jest w niej duzo elementów aluminiowych. Zmieniło sie tez
umiejscowienie odbiornika i pojawiły sie zakłócenia. Tzn po
przekroczeniu odległości ok 20 m juz sie prawie nei da jezdzić!!!
Odbiornik ma BEC i myslalem ze to zakłócenia z zasilania może .
Sprawdzilem , na oddzielnym zasilaniu jest lepiej. Ale w poprzednim
modelu na Bec'u tez bylo dobrze. Odwracalem juz kwarce w rozne strony i
tez nie pomaga. Nie wiece co to moze być??
Reply to
kubamtx