[Zlot Pila] Info+Formularz - już działa

Witam:)

Właśnie mikki, poganiany przez R@dka, uruchomił ponownie (po przenosinach) stronę zlotu:

do Piły! Na imprezę modelarską nigdzie nie jest ZA DALEKO:)

Ciekawostkę podrzucił TomG - zaproponował I Mistrzostwa Polski, Mistrzostwa Europy i Świata (trzy w jednym!) w 'kombaceniu Pibrosów' ..i nie tylko. W każdym razie lekkich elektryków. Chętnym wypożyczy układy 'taRCzy'. Zwycięzca otrzyma regulator 'haRC'. Szczegóły regulaminu je szcze w dopracowaniu:)

Ja jadę jutro dogadać grochówę :) 'Kartka na zupę dla głodnego modelarza' - jak zwykle wejdzie do obiegu:)

...m.in. dlatego proszę o wcześniejsze zgłaszanie akcesu - łatwiej mi ocenić rozmiar imprezy:)

pozdrawiam

Jurek v P p.s Mam nadzieję, że uda mi się wszystko zorganizować tak, żeby uniknąć ucią żliwych przedpłat:)

Reply to
Jurek v P

Ke'dem guerfel "Jurek v P" snipped-for-privacy@poczta.fm ihn news:bh6jvm$92l$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl: takh oblivyn ihn aa'kua pl.rec.modelarstwo

W związku z tym pytanie do tych, którzy nie ulegli jeszcze jakże zgubnemu wpływowi Jurka v P i jemu podobnych zboczeńców - czy ktoś będzie się wybierał do Piły? Wpisów od plastikowców jeszcze nie widziałem i nie wiem czy... ;o)

Reply to
Peter 'Mikolaj' Mikolajski

Jak mowilem wczesniej - nie moge... LAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.................. <szloch>

Pzdr, Pavvel

Reply to
nomail