Wypalarka do drewna. Jak zrobić? Gdzie kupić?

Have a question or want to show off your project? Post it! No Registration Necessary.  Now with pictures!

Threaded View
Cześć. Ma prośbę. Czy ktos wie jak zrobić lub ewentualnie kupić niedroga
wypalarke do drewna? Moja kobietka lubi takie artystyczne zajęcia i mnie
meczy o wypalarke do drewna.
Z góry dziękuje za odpowiedzi :-)

Re: Wypalarka do drewna. Jak zrobić? Gdzie kupić?
Użytkownik "Kukak@bana" napisał...

Może daj jej lutownicę transformatorową. To nie żart, wprawdzie jest trochę
ciężka ale przynajmniej na razie będzie mogła coś tworzyć.
Pozdr
Krzysiek

Re: Wypalarka do drewna. Jak zrobić? Gdzie kupić?
| Może daj jej lutownicę transformatorową. To nie żart, wprawdzie jest trochę
| ciężka ale przynajmniej na razie będzie mogła coś tworzyć.
Potwierdzam, kazda lutownica sie nada. Transformatorowa 100W moze byc, bedzie
ladnie palila, jednak moze byc za cieka. Zwykla lutownica kolbowa 60W za 10zl
wystarczy w zupelnosci.
Robilem kiedys cos takiego na ZPT w szkole lutownica 20W, ciezko bylo(jednak za
mala moc), ale jakos szlo i bardzo ladnie wyszlo.

--
      |    _    |       Mariusz "Doman" Domański
     _|___(v)___|_
Re: Wypalarka do drewna. Jak zrobić? Gdzie kupić?

Potwierdzam.
Do lutownicy transformatorowej (TOYA za 35PLN) nabyłem na bazarku
specjalny grot o przedłużonej trwałości (8PLN ver 2PLN za normalny)
i ten grot pali drewno bo się rozgrzewa do czerwonego żaru.

Ewentualnie wyprowadź z takiej lutownicy grubymi kablami do jakiejś lekkiej
rączki w której będzie osadzony właściwy grocik.

KAcper
--
Dla mail'ujących: na imię napewno nie mam repcak.

Re: Wypalarka do drewna. Jak zrobić? Gdzie kupić?
eeee. tam lutownicami bedziecie sie mordowac,,,:)) swego czasu byly w
sklepach zabawkowych wypalarki madein CCCP, ale to bylo swego czasu.. Sluzy
mi do dzis i na pewno wygodniej sie nia manewruje niz np. ciezka lutownica
/ma koncowke z wymiennymi grotami jak gruby pisak/. Poszukal bym w sklepach
z art. dla plastykow i np. ludowych tworcow-sporo wypalaja:)). moze w
Internecie??:))))
pozdr jacek