Adams

Chodzi Ci o modele geometryczne? Jak tak, to prosto, z tego co pamiętam, to File/Import. Potem otwiera Ci okno i wybierasz format jaki chcesz importować, a w nazwie członu dajesz prawym klawiszem u wybierasz CREATE. Może coś namieszałem (piszę z pamięci, nie mam msc.adams'a na kompie), ale mniej więcej to tak wyglądało. Np. z Inv do Adamsa działa dobrze format stl.

Krzysiek

Reply to
Oneiroo

Oneiroo napisał(a):

stp raczej - jesli chcesz miec bryle - bo stl to model powierzchniowy

Reply to
AL