Dzielnik strumienia- jeszcze raz

Witam
Czy ktoś wie jak działa dzielnik strumienia? Z opisu znalazłem
tyle że "dzieli strumień na dwa strumienie o równym przepływie
niezależnie od obciążenia" . Tylko jak to jest w środku
skonstruowane. Google nie pomogły- kilka firm to produkuje
dla hydrauliki ale nie pokazali żadnych rysunków.
I jeszcze jedno pytanie czy podział jest zawsze 50/50
czy są też jakieś dzielniki regulowane?
Niezawsze. Jest 1/2-1/2 i rzadziej 1/3-2/3. Co do regulacji to nie spotkalem takich. Najczesciej wystepuja 1/2-1/2. Ten wyglada jak by byl regulowany
chociaz w specyfikacji jest napisane ze to 50/50 wiec jest tylko wkrecany w blok.
Pozdr. Ziomall
Reply to
Ziomall
Użytkownik Ziomall napisał:
Hej Dzieki za odpowiedź. Spróbowałem po angielsku flow divider i poleciała tego cała masa razem ze schematami. Zgodnie z tym co piszesz typowo 50/50 i 66/33 Ale znalazłem model gdzie da sie regulować w zakresie 50/50 do 95/5. Zmiany proporcji można dokonywać w trackie pracy dzeilnika. Niestety nie zamieścili schemtu jak to wygląda w środku :-( . Popytam u producenta - może uchylą rąbka tajemnicy