Filtry CO2

Nie znam się na tym ale chcę ten gaz wykorzystać do celów praktycznych.Czy istnieje technika /filtry,inne urządzenia/ która pozwala na odsysanie ze spalin kotła węglowego oddzielić CO2. A może jest łatwiejszy swposób i tańszy otrzymania dwutlenku a nie kupienie go w rozlewni ??

Reply to
okiennik

Witam Czy są dostępne nadal nie jestem pewien, ale parę lat temu jeszcze były w użyciu syfony do wody sodowej na naboje. Nabój zawierał CO2. Jezeli taka ilość wystarczy to może to być wyjście.

Reply to
Paweł Pracki

Pierwszy dyskutant w burzy mózgów a to już jest coś :-))

Reply to
okiennik

snipped-for-privacy@vp.pl napisał(a):

Na razie mamy burzę w szklance wody - sodowej.

Reply to
Paweł Pracki

Paweł Pracki napisał(a):

Bede strzelal - a co powiesz na naboje do wiatrowek (pojemniki z CO2), troche wieksze od tych syfonowych.

Pozdrawiam MarekP

Reply to
MarekP

Strzelę z nieco grubszej rury. Gasnica śniegowa (zawiera CO2) plus reduktor. Pytanie tylko, ile kosztuje ponowne nabicie, czy się to opłaca.

Reply to
Paweł Pracki