Halony, freony

Czy ktoś z grupowiczów zna profesjonalną firmę zajmującą się opróżnianiem gaśnić z halonów i freonów oraz ich unieszkodliwianiem. Będę wdzięczna z namiary. Pozdrawiam.

Reply to
Ciekawska

Zerknij na strone firmy KIDDE-DEUGRA

- zajmuja się tym kompleksowo...

Giraff

-----Original Message----- Subject: Halony, freony

Czy ktoś z grupowiczów zna profesjonalną firmę zajmującą się opróżnianiem gaśnić z halonów i freonów oraz ich unieszkodliwianiem. Będę wdzięczna z namiary. Pozdrawiam.

Reply to
Marcin Kostempski

Dnia 2005-06-06 11:43, Użytkownik Ciekawska napisał:

Popytaj w najbliższej jednostce Straży Pożarnej - powinni coś wiedzieć.

Reply to
Michal Grodecki

Ze względów strategicznych powinna to być firma polska ponieważ gaśnice te stanowią część układu ppoż w sprzęcie uzbrojenia

Reply to
Ciekawska

Już to zrobiłam. Dostałam odpowiedź w formie pytania: Takie trochę halonów, czy Pani nie przesadza?

Reply to
Ciekawska