Idealny żołnierz

Kolega nie chwycił że to cgi i żart humorystyczny.

Reply to
Marek

Żarty żartami, ale nie wygląda to na efekty specjalne. Jest to zbyt realistycznie przedstawione.

WM

Reply to
WM

W dniu 2019-11-04 o 22:30, WM pisze:

Na 100% to efekty. Tu nawet napisali, że to parodia Boston Dynamics

Robert

Reply to
Robert Wańkowski

Strzela człowiek i nakładają na niego obraz robota?

WM

Reply to
WM

W dniu 2019-11-04 o 22:47, WM pisze:

Tak. Motion capture.

Ale Atlasowi z BD dużo nie brakuje.

Robert

Reply to
Robert Wańkowski

Przeraża łatwość w kreowaniu sztucznej rzeczywistości.

WM

Reply to
WM

W dniu poniedziałek, 4 listopada 2019 22:16:57 UTC+1 użytkownik Marek napisał:

Ja niestety chwyciłem od razu, gdyż najpierw przeczytałem, że autorem jest "Bosstown" ;) a tak miałbym więcej zabawy i zaskoczenia. Mimo że czułem wałek, realizm czegoś takiego jest przerażający. Jakby nie robili sobie coraz większych jaj z biegiem czasu filmu to można się naprawdę nabrać.

L.

Reply to
Lisciasty

Nikt poważny nie wyreżyserowałby tak tego materiału w dowolnym poważnym celu.

Reply to
Marcin Debowski

W dniu 2019-11-04 o 23:51, WM pisze:

Robienie takich rzeczy to nie łatwość, tylko ciężka harówa.

Choć rzeczywiście, kiedyś w ogóle nie dało by się tego zrobić.

Reply to
robot

Czasem puszcza się tzw. balony próbne dla sprawdzenia reakcji obywateli i stopnia zainteresowania potencjalnych nabywców. Robi się to w konwencji żartobliwej, by łatwiej było się w razie czego zdystansować.

WM

Reply to
WM

Sorry, ale trochę trudno przy takim towarze w to uwierzyć.

Reply to
Marcin Debowski

Jeżeli w grę wchodzi polityka, to nic mnie już nie jest w stanie zadziwić.

WM

Reply to
WM

To jest cgi. Niestety współczesny rendering jest tak realistycznie złudny . Ja np. się kiedyś nabrałem ,że robocikiw filmie poniżej to zabaweczki użyte w klasycznej animacji "mechanicznej" poklatkowej. Film trzeba oglądać minimum w HD, żeby docenić precyzję renderu detali:

To wszystko cgi.

Reply to
Marek

W dniu 2019-11-17 o 10:21, Marek pisze:

To wszystko wygląda przerażająco.

"Komputerowo generowane postaci to ostatnio jeden z popularniejszych chwytów, którym producenci chcą przyciągnąć widzów. Wystarczy wspomnieć o filmie Netflixa „Irlandczyk”, który na ekranach pojawi się w listopadzie. Zobaczyć będzie można w nim „odmłodzonego” o ponad 50 lat Roberta De Niro."

Możliwość przywracania do życia zmarłych aktorów nie bardzo mi się podoba.

Śmierć to jedyne co dotychczas było pewne, a teraz nawet ona nie jest taka pewna.

WM

Reply to
WM