lozysko stozkowe - jak oznaczyc wg. PN ?

mam taki problem: jak na schematach kinematycznych oznacza sie lozysko stozkowe? mam zaprojektowana przekladnie zebata walcowa o zebach srubowych, zeby sily poosiowe zobojetnic potrzebuje osadzic waly przekladni w lozyskach stozkowych. musze narysowac jej schemat kinematyczny (czesc wiekszego zespolu maszyny) ma ktos dostep do norm:

PN-M-01137:1964 Rysunek techniczny maszynowy – napędy PN-M-01088:1982 Rysunek techniczny maszynowy – Schematy kinematyczne – Zasady wykonania

lub jakis nowszych?

dla jednego drobiazgu nie bede normy kupowal

bylbym baaaardzo zobowiazany, obiecuje dobre piwo jak bede w poblizu :)

Reply to
venioo

venioo pisze:

dobra, juz znalazlem, tylko troche inaczej sie nazywalo, to chyba z niewyspania przeoczylem bo mialem caly czas pod nosem ;)

Reply to
venioo