Model Świrek wg. Binia...jak to lata ?

Czy ktos może mi powiedzieć jak w locie sprawdza się konstrukcja Binia w wdzięcznej nazwie "Świrek" ? Małe obciążenie i waga sugerują że model jest wrażliwy na wiatr. Również duża powierzchnia boczna kadłuba może być podatna na podmuchy. Najbardziej jednak mnie interesuje jak to jest że cały ster kierunku jest ruchomy tzn. pozbawiony części stałej. Jak to się ma do właściwości lotnych modelu ? Chętnie zapoznałbym się z wrażeniami naocznych świadków.

Gelerth

Reply to
Gelerth