Lutowie do aluminium/duralu ?

Witam Pojawiło się ostatnio na Allegro i w handlu lutowie do aluminium w postaci prętów takich jak klasyczne stopy do lutowania kolbą, czy palnikiem. Mam pytanie czy ktoś z Kolegów używał i jak przedstawia się wytrzymałość takiego połączenia.

Reply to
Pl_(N)_umber_One

Witam ponownie Dla uściślenia chodzi mi o ten specyfik:

prawda z uwagi na podana temp. topnienia 400 stC, to lutowanie lutowanicą o którym wspomina oferujący, raczej nie wchodzi w grę, pozostaje palnik.

Reply to
PL_(N)_umber_One

W wiadomości <f204rt$om7$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl> morghul pisze, co następuje...

A pstryknij, jak możesz