Metalowa obudowa - prod. w Krakowie?

Witam, Mam pytanie. Potrzebuję zlecić wykonanie obudowy metalowej, z blachy 1mm, malowana proszkowo albo jakaś powłoka elektrochemiczna. Obudowa składa się z

2 części, cos jakby w kształcie 2 liter "U", wchodzących w siebie. W obudowie jest około 40 różnych otworów pod pokrętła, przyciski i złącza. Całośc składa się w pasów blachy stalowej, odpowiednio wygiętej (literki "U", więc jest to banalne do wykonania). Mam to narysowane w AutoCadzie.

Zna ktos jakąś firmę która może mi to wykonać i mieści sie na terenie Krakowa? Na śląsku znalałem

ale dziwnie sie z nimi rozmawia, poza tym wolał bym kontakt osobisty...

Może ma ktoś juz doświadczenie w takim temacie i powie mi w przybliżeniu ile wykonanie takiej obudowy może kosztować (chociaz rząd wielkości)? Wymiary, szerokość płyty czołowej:

160mm,wysokość 46mm, głębokość 100mm, około 40 otworów, malowanie na czarno, lub powłoka elektrochemiczna.

Dzięki, pozdrawiam,

Tomek

montertb

hmm, no dobra, a może mi ktoś powiedzieć jak mam przygotować rysunek? :)

Tzn. narysowałem obudowę już wykonaną z wymiarami, otworami itd. Ale doczytałem tez że w takim wypadku, jak ma to być robione z giętej blachy, trzeba narysować też "rozwinięcie blach", co to oznacza i czy ktos może podać mi przykładowy rysunek?

Dzięi, pozdrawiam, Tomek

montertb
Reply to
Robert Tomasik

A ha, no tak sie domyślałem, z tym, ze ja znam wymiary obudowy po wykonaniu, a nie arkuszy blach przed (przy gięciu powstaną "promienie" "zabierające" troche materiału i nalezy dodać jakieś naddatki...?) :D

Pozdrawiam,

Tomek

montertb

Może oni: