Obudowa uniwersalna

Mam zamiar zbudować urządzenie prototypowe, które będzie zamknięte w
prostopadłościennej obudowie. Gotowe obudowy odpadają.
Widziałem konstrukcję, gdzie obudowa jest zrobiona z profili z lekkiego
stopu do których przykręca się narożniki oraz wsporniki.
Profile te stanowią krawędzie prostopadłościanu. Dzięki temu można
uzyskać dowolne wymiary i dodatkowo zamontować np. we wnętrzu jakiej
detale, półki itp.
Profil wygląda w przekroju jak zaokrąglony kwadrat który ma wzdłuż
każdego boku wyfrezowane szczeliny w kształcie "T". W szczeliny te wsuwa
się wsporniki albo narożniki.
Czy ktoś mi podpowie, gdzie tego szukać? Jak to się fachowo nazywa?
Jacek
Reply to
Jacek
W dniu 2015-12-01 o 16:54, PeJot pisze:
A wiecie przypadkiem, czy do tych profili dokupię od razu różnego rodzaju "łapki", żeby do profilu przymocować jakiś element ewentualnie zaślepki zasłaniające niewykorzystane szczeliny profilu? I dla pełni szczęscia narożniki maskujące obcięte kikuty profili. Jacek
Reply to
Jacek
W dniu 2015-12-01 o 22:09, Jacek pisze:
Ja kupuje tu.
ą wszystkie cuda do profili, ale czy przez Internet kupisz to nie wiem. No i ceny są dobre. Profile liczą za kg około 15 zł. Nie wiem czy są anodowane, ale to nie problem.
Robert
Reply to
Robert Wańkowski