narzędziownie - woj. dolnośląskie i obrzeża

Witam! Poszukuje adresów narzędziowni z obszaru woj. dolnośląskiego lub max 150 km od Wrocławia. Takich wypróbowanych ;-) Te co znam to (najlepsze): IM Miłoszyce, ZEM Namysłów, Wilpex Wrocław, IndustrialTechnick BielskoB. Narzędziownia przy H. Stalowa Wola (trochę daleko - ale dobrze)

Zależy mi na narzędziowniach, które wykonają oprzyrządowanie spawalnicze, montażowe, obróbcze (p-dy tokarskie, frezarskie, wiertarskie)

Była kiedyś dobra narzędziownia (ale to raczej formy i tłoczniki) przy Dorze w Dzierżoniowie - ale nie wiem jak to teraz prosperuje - chyba robią produkcje, Coś jest w Świdnicy - może ktoś pamięta?. Nie wiem jak narzędziownia w Archimedesie i Hydralu - robią coś jeszcze "na zewnątrz"? Jest jeszcze coś na Wiśniowej i Bielanach we Wrocławiu - ale straciłem kontakt

Wiem, że temat trochę "śliski" bo konkurencja w regionie spora a obciążenie narzędziowni b. duże ale skoro ja sam podzieliłem się informacją to może dorzucicie trochę "od siebie" Linki typu:

mnie nie interesują, ponieważ to szukanie " w stogu siana". Wolałbym coś wartego polecenia :-)

Reply to
Tomek

Tomek napisał(a):

Nie wiem czy to podpada pod narzedziownię :

Nie próbowałem, ale może się nada.

Reply to
Adam Moczulski

A stary FAT ? Obecnie chyba Haco czy jakos tak ..

W Swidnicy w firmie Pafal a konkretnie Pafal Form ul. Łukasińskiego 26 - polecam

M.

Reply to
Michal Kaskosz