odkształcenie jaka jednostka

Michał Grodecki snipped-for-privacy@usk.pk.edu.pl.wytnij.to> napisał(a):

tego

dojść

gdyby wykładowcy na studiach używali takiego słownictwa jak ja teraz czyli procentowa wartość to 100% studentów skumałoby to już na studiach i ja z nimi a tak to muszę sam dochodzić a wielu z tych którzy nie skumali nigdy do tego nie wrócą mimo że jest to banalnie proste tylko sztuką jest wiedzę przekazać :)

Reply to
olob kowalski

Michał Grodecki snipped-for-privacy@usk.pk.edu.pl.wytnij.to> napisał(a):

niby trywialne to teraz powiem ci że w polsce nie ma polskiego programu komputerowego do obliczania odkształceń nawierzchni o różnych warstwach i różnych modułach sprężystości studenci na każdej uczeli w polsce po wyjściu z niej nie potrafią liczyć takich nawierzchni kiedyś na politechnice warszawskiej zapytałęm się o procedurę obliczania profesora tamtejszej uczelni prof. Piłat i odpowiedział mi że on do liczenia ma program z firmy Shell do obliczeń prawdopodobnie dosowski program BISAR inne profesory uzywają berklejowskiego programu ELSYM5M tak więc nic mi nie mów że to takie proste :)

Reply to
olob kowalski

Dnia 2008-04-10 19:29, Użytkownik olob kowalski napisał:

To jest proste - dopóki nie wchodzi w grę odkształcalność podłoża i cechy plastyczne materiałów. Wtedy rzeczywiście zaczynają się schody.

Reply to
Michał Grodecki

Bo zalezy o czym mowisz.

Jesli masz warstwy tej samej wielkosci i rownomiernie obciazone, np cegly z roznych materialow jedna na drugiej, a na stosie kowadlo, to obliczenia sa proste.

Jak na duza gumowa kostke nacisniesz palcem, to sie robi powazny problem obliczeniowy. A to tylko jedna warstwa z jednolitego materialu.