Polskie odpowiedniki zagranicznych oznaczen stali

Witam,
Jak temat wskazuje, poszukuje informacji np. w postaci tabeli w ktorej ujete
bylyby polskie oznaczenia stali i ich zagraniczne odpowiedniki. Z tabeli tej
majac numer stali np. 1.7131 moglbym sie dowiedziec ze jest to stal 16HG lub
inaczej 16MnCr5G.
Pozdrawiam.
Reply to
Zubroslav
Zubroslav snipped-for-privacy@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
Znalazłem kiedyś odpowiedniki tu:

Pozdrawiam WM
Reply to
Wlodzimierz
Przesyłam na priv tabelę kwaso- i żaroodpornych Małgorzata Leszczyńska
Reply to
goskaa.l
A czy ja mógłbym poprosić o takiego priva ? Wiesiek. Pozdrawiam serdecznie.
Reply to
Wiesiek
Podeślijcie i do mnie, to wystawię (jak wysyłający się zgodzi) na www.
Pozdrawiam,
~BitPump
P.S. Uwaga na zabezpieczenie antyspamowe w nagłówku.
Reply to
~BitPump
Właśnie wysłałam Wam obu. Możecie robić, co chcecie. Małgorzata Leszczyńska
Reply to
goskaa.lWYTNIJTO
Dzięki wielkie. Wrzuciłem na

~BitPump
Reply to
~BitPump
Ale nie przeczytał Pan całości i dał razem z tabelą średnic rur. Małgorzata Leszczyńska
Reply to
goskaa.l