POLSKIE INSTRUKCJE

Zapraszam Kolegów na stronę www.modelarski.net, na której w dziale "eksploatacja" zamieszczone są polskie wersje instrukcji
ładowarek i regulatorów: 1.Mikroprocesorowa ładowarka e-STATION BC-6 DUAL POWER 2.Mikroprocesorowa ładowarka SHARK 30 3.Mikroprocesorowa ładowarka SHARK 20 i 20LiFe 4.Mikroprocesorowa ładowarka AQCB-4FC ze zintegrowanym balanserem 5.Programowalne regulatory serii TMMxxxx-3, expert LT 6.EASYxx - uproszczone regulatory do silników bezszczotkowych
Myslę, że z tych przystepnie przetłumaczonych instrukcji z powodzeniem skorzystają zarówno poczatkujący urzytkownicy, jak i modelarze dla których urządzenia te nie mają żadnych tajemnic ... Zapraszam do lektury. LUCKY

Witam cudownie :)) właśnie się bawię nad swoja wersja podobna do BT-6 . Może ktoś ma schemat ? ciekawy jestem jak rozwiąźli odczyt napięcia poszczególnych cel i podwójne zalanie . Marek S

Szanowni Koledzy! Ponieważ strona www.modelarski.net już nie istnieje, instrukcje można przeglądać dzięki uprzejmości Pana Wojciecha Olszewskiego na stronie www.modelarstwolotnicze.com w dziale &#8221;Instrukcje&#8221;. Za kilka dni nowość &#8211; POLSKA WERSJA INSTRUKCJI MIKROPROCESOROWEJ ŁADOWRKI e-STATION BC-8 ze zintegrowanym balanserem. Życzę przyjemnej lektury. Z poważaniem . Ludomir Rogalski

Zapraszam Kolegów na stronę www.modelarski.net, na której

Co jest z tą stroną, jakiś dziwoląg mi się otwiera w dodatku po angielsku.
Wojtek

Przeciez pisze jak byk :"Szanowni Koledzy! Ponieważ strona www.modelarski.net już nie istnieje,"

Jasne. Tak sie zaaferowałem tymi tłumaczeniami, że nawet nie przeczytałem do końca postu. Przepraszam
Wojtek
Witam szkoda ze taka dobra strona już nie istnieje Marek S