Bezszczotki "RAY" ??

Witajcie! mam pytanie do osób które mają doświadczenie z silniczkami RAY firmowanymi przez RCM-Pelikan. Przedewszystkim chodzi mi o jakość wykonania np. w
porównaniu do Dualsky. Szukam jakiegoś silniczka który przy śmigle 8x4 - 8x6 wygeneruje jak najwięcej mocy i myslę własnie o RAY C3530/10.
Dzięki za pomoc!
Pozdrowienia, Tomek
mam taką RAY C3542/05 osadzona w acromasterze multiplexa jeszcze nie byłem z tym modelem na lotnisku a tylko wykonałem próbę ciągu w garażu i wygiął mi się wał 4mm. Ale chyba trafiłęm na taki egzemplarz (mam taką nadzieje)

8x6