Bezszczotki "RAY" ??

Witajcie!
mam pytanie do osób które maj± do¶wiadczenie z silniczkami RAY firmowanymi
przez RCM-Pelikan. Przedewszystkim chodzi mi o jako¶æ wykonania np. w
porównaniu do Dualsky. Szukam jakiego¶ silniczka który przy ¶migle 8x4 - 8x6
wygeneruje jak najwiêcej mocy i myslê w³asnie o RAY C3530/10.
Dziêki za pomoc!
Pozdrowienia,
Tomek
Reply to
Vex
mam tak± RAY C3542/05 osadzona w acromasterze multiplexa jeszcze nie by³em z tym modelem na lotnisku a tylko wykona³em próbê ci±gu w gara¿u i wygi±³ mi siê wa³ 4mm. Ale chyba trafi³êm na taki egzemplarz (mam tak± nadzieje) U¿ytkownik "Vex" snipped-for-privacy@nospam.pl napisa³ w wiadomo¶ci news:ficek2$qqu$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...
Reply to
Artur