Pompka hydrauliczna z napędem elektrycznym

Potrzebuję pompkę hydrauliczną z napędem elektrycznym, która będzie tłoczyć olej o ciśnieniu max 5 MPa i mieć wydajność rzędu 100-300 ml na minutę. Ma to być zamiennik za pompę ręczną do praski hydraulicznej. Wszystkie typowe pompy zębate mają za dużą wydajność. Widziałem pompki modelarskie do zabawkowych koparek, ale te z kolei mają silnik bezszczotkowy, który mi nie bardzo odpowiada. Coś poradzicie? Jacek

Reply to
Jacek

W dniu 2022-05-13 o 14:14, Jacek pisze:

Parametry niestety nie tak wysokie, ale może warto spróbować:

2ga sprawa, to są pompy projektowane *do wody*, swoją drogą ciekawe jak będą pracowały z olejem.
Reply to
PeJot