Pompka do aerografu

Witam,
Mam pytanie czy taka pompka samochodowa na 12V (2,5 atmosfery) nada sie do
wykorzystania do aerografu ?
Oczywiscie z butla/gasnica wiekszych rozmiarow (tak z 5-8 l) inaczej
wydajnosciowo nie pociagnie ;-)
Czy ejst sens w cos takiego sie bawic ?
Pozdrawiam
Jan Domañski
Reply to
yahu
poszukaj w archiwum, pytanie pada³o do¶æ czêsto.
Pozdrawiam Darek
Reply to
Predator
Wydajnosc, wydajnosci±... Ale jak ona halasuje!!!
MArcin
U¿ytkownik "yahu" snipped-for-privacy@USUN.TO.aster.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ctl2l6$1g9$ snipped-for-privacy@mamut1.aster.pl...
Reply to
Marcin :: paradox
Użytkownik yahu napisał:
jesli mowa o tych "kompresorkach" z hipermarketow za parenascie PLN to zapomnij. po kilkunastu minutach nieprzerwanej pracy topi sie plastikowa zebatka
Reply to
AlexY
U¿ytkownik "yahu" snipped-for-privacy@USUN.TO.aster.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ctl2l6$1g9$ snipped-for-privacy@mamut1.aster.pl...
Powtorze to co mowia madrzejsi ode mnie na tym forum od lat kilku + wlasne doswiadczenie = nie nada sie. Za te same grosze lepiej kupic sprezarke lodowkowa. Aha: zbiornik 5-8 l jest zdecydowanie za duzy: wieki trwaloby napelnienie go. Zbiornik wyrownawczy powienien miec 1-1,5 l
pozdrawiam
Reply to
invalid unparseable
Ale wlasnie dlatego chcialem zastosowac wiekszy zbiornik wyrownawczy (ktory moge wstepnie napelniac w pracy) a w domu juz tylko dopelniac z pompki...
Dziekiw szystkim za odpowiedzi ;) skutecznie mnie zniecheciliscie ;-)
Pzodrawiam Jan Domañski
Reply to
yahu
U¿ytkownik "yahu" snipped-for-privacy@USUN.TO.aster.pl> napisa³
Aaa, jezeli mozesz napelniac zbiornik w pracy :-o to troche zmenia postac rzeczy. Ale w takim razie czy po prostu nie lepiej nabijac sobie duzy zbiornik, dajmy na to flaszki do nurkowania 12l, nabic do 180 atm, zalozyc na to regulator cisnienia i juz? Przeciez taki zapas starczy na rok (lub wiecej) malowania modeli.
pozdrawiam
Reply to
invalid unparseable
Witam,
Heh, az tyle to ja w pracy nie wyciagam (maks 8 atm) a inwestycja w tak duze butle troszeczke jest bez sensu.
Pozdrawiam yahu
Reply to
yahu
U¿ytkownik "yahu" napisa³ :
Nie, no jasne, troche hardkorowo pojechalem :-), zboczenie nurkowe. Ale powaznie, to butla ok 6-8 l nabita do 4-6 atm straczy spokojnie na kilka modeli.
pozdrawiam
Reply to
invalid unparseable