Plan modelu slizgu

Witam Po poszukiwaniach w gogle i w archiwum grupy nie znalazlem, wiec pytam. Szukam planu slizgu, dlugosci okolo 50-60 cm do zastosowania z silnikiem bezszczotkowym mocy okolo 100-120W. Mam tez srube o wymiarach okolo 30/20 mm. Na PWM znalazlem "rychlik'a" ktory niezbyt dobrze plywa. Moze ma kto bardziej sprawdzony plan i moglby sie podzielic lub podac link do strony, na ktorej taki plan znajde? Dziekuje Pozdrawiam TomaszB

Reply to
TomaszB

Witam Mam niezbyt szczegolowe plany slizgu Shark, nadaje sie na poczatek i mozna nim na zawody nawet pjechac, jesli chcesz to moge ci na mejla podeslac. Pozdrawiam Robert

Reply to
PhoenIX_rc

Dnia Mon, 31 Jan 2005 22:51:54 +0100, PhoenIX_rc <phoenix snipped-for-privacy@wp.pl napisał:

Ja też, ja też poproszę !!! Jeśli można :)

Reply to
DMazur

Wiatm Zainteresowanych panow prosze o kontakt na mejla phoenix snipped-for-privacy@WYTNIJwp.pl.