Potrzebuję korepetycji z technologii budowy/montazu ruro

Znalazłem robotę jako inżynier w firmie budującej/remontującej rurociągi i
aparaty (kolumny, wyparki, zbiorniki, ogrzewacze) w przemyśle chemicznym i
spożywczym. Wchodzą w grę takie problemy jak dobór materiałów,
prefabrykacja, gięcie, dobór obroki cieplnej, wiedza o połączeniach i
technikach spawania, badania nieniszczące spoin, zatwierdzanie do UDT,
kontrola jakości. Przyznam ze mam niestety uboga wiedze praktyczna i musze
nadrobić zaległości. Potrzebuje pomocy od doświadczonego praktyka w postaci
informacji z jakich kasiazek i norm skorzystać i w jakiej kolejności aby
szybko poczuć sie pewniej w tej dziedzinie. Jestem introwertykiem i ciężko
idzie mi pytanie się starszych kolegów w pracy. Zresztą ile razy można się
pytać?
hans1
Reply to
hans1
Hehehe! Spytaj szefa czy możesz śnieg z parkingu odgarniać. Przypomnę tylko że w ten sposób W PRLu budowano drugą Japonię... Konrad
Reply to
KA
Niezgadzam się z hehehe. NTG Z szefem nie chce gadać. Szukam starego wygi, który chciałby się podzielić radami jak sobie radzić mając ograniczone zasoby czasowe i nie tracić czasu na głupoty lub sprawy drugorzędne.
Reply to
hans1
A, jak się nie zgadzasz to co innego. Śmiało. Pytaj konkretnie. Od 8 lat projektuję ciśnieniówkę. Tylko musisz napisać dla jakiej firmy pracujesz. Wiesz, polityka, konkurencja itd.
Konrad
...chociaż ja z szefem jednak gadam od czasu do czasu :-)
Reply to
KA
hans1 [### snipped-for-privacy@poczta.onet.pl.###] napisał:
Przyjmij do wiadomości, że nigdy nikomu nie uchybia zapytanie się o coś kogokolwiek, kto ma stosowną wiedzą. Ujmę przynosi niewiedza i trwanie w tym.
Reply to
Robert Tomasik