procesor do obliczen MES

O kamać, za takie coś ja bym wsadzał do pudła :-(

Jak oni tak zrobili? Ja bym nie potrafił.

Pozdrawiam

Jacek

Reply to
Agent 0700

Konrad Anikiel pisze:

Reply to
PeJot

> A popatrz tu:

Konrad > > O kamać, za takie coś ja bym wsadzał do pudła :-( > > Jak oni tak zrobili? Ja bym nie potrafił. >

Sp%&*olone parametry ciągnienia pręta- zgaduję że zbyt duże przecienienie na jeden cykl. Ale nawet to by nie było problemem gdyby stal po prostu nie była krucha w rdzeniu. Konrad

to musiało być jakoś z blachy robione chyba, bo śruby robi się z prętów ciągnionych a tam nigdy nie będzie takich regularnych szczelin. chyba że to były specjalne śruby do jakichś zabezpieczeń zrywalnych, a poszły jako zwykłe

jeffrey

Reply to
Jeffrey

> Konrad > > > O kamać, za takie coś ja bym wsadzał do pudła :-( > > > Jak oni tak zrobili? Ja bym nie potrafił. > > > Pozdrawiam > > > Jacek > > to musiało być jakoś z blachy robione chyba, bo śruby robi się z prętów > ciągnionych a tam nigdy nie będzie takich regularnych szczelin. > chyba  że to były specjalne śruby do jakichś zabezpieczeń zrywalnych, a > poszły jako zwykłe

Przeczytaj tekst przed zdjęciami. Konrad

Przecież to jest zwykła chińska śruba nadmiarowo-obciążeniowa służąca analogicznie jak bezpiecznik w elektryce:)

Reply to
Padre

Przecież to jest zwykła chińska śruba nadmiarowo-obciążeniowa służąca

> analogicznie jak bezpiecznik w elektryce:)

Jasne, głównie po to, żeby z rurociągu parę puścić na palacza, kiedy nadmiernie węgiel szufluje do kotła :-) Konrad